tirsdag 9. november 2010

Hvis jeg vant...


Så gøy at så mange vil være med i trekningen av et gavekort fra lille martine. Og det er veldig morsomt å lese hva dere ville valgt dersom dere vinner!

Jeg har funnet mine favoritter også, som jeg ville valgt hvis jeg vant! Men nå skal jo selvfølgelig ikke jeg delta;) Å drømme er heldigvis lov!

Den nydelige julerøde kjolen er en klar favoritt, nydelig på små jenter!




Tøff duffelcoat til storebror! Augusta har et par fine kåper, men Ferdinand har ikke "finjakke". Tror han hadde blitt skjønn i denne! De har forresten dresser til små gutter også, så herlig!



Og til slutt det nydelige desember-bildet! Er jo ikke lenge før man kunne henge det opp heller!



Vel, jeg får drømme videre, men dere som ikke har meldt dere på give away'en kan gjøre det her! 
Alle bildene i innlegget er lånt fra lille martine!




ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

Tante Hilde sa...

Det var en søt julekjole. Ikke rart at så mange ønsket seg gavekort fra Lille Martine,det er utrolig mye skjønt barnetøy der. Morsomt. Ha en fin dag. Klem fra tante

Margrethes hus og hage sa...

For en søt kjole :)
Og vakkert bilde.

Det er så koselig med en liten, dagene flyr i rekordfart, og snart er hun blitt tre måneder. Skjønner ikke hvor tiden blir av :)
Ønsker deg masse lykke til på ultralyd i dag. Det er stort å få en liten sniktitt på den lille som svever rundt i sitt eget lille univers :)

Nå skal jeg ta meg en tur inn til Lille Maartine og så skal jeg melde meg på giveawayen din :)