torsdag 4. november 2010

Hverdagslykke ♥



Verdens søteste lille alpefiol ble med hjem fra blomsterbutikken i dag! Nå står den i en gammel roseskål, og sprer glede på kjøkkenet


I dag kommer mannen min hjem etter å ha vært på rep i Heimevernet hele uka. Jeg har hatt det kjempefint alene med ungene, men jeg er jammen glad vi er to til vanlig! Dessuten er jeg altfor skralvlesyk til å være alene (selv om jeg har hatt masse besøk;))

Nå skal jeg svinge støvsugeren litt, og hente ungene i barnehagen. Så skal vi lage en god middag til verdens beste pappa, ungene har masse å fortelle han:) Blant annet fløy det en liten fugl inn på rommet til Ferdinand i går, og ungene prater om det i ett!




 I kveld skal jeg på møte i barnehagen, og når jeg kommer hjem skal jeg sette meg i sofaen med juleutgaven av Lev Landlig som kom i postkassa i sta.



 ♥ ha en flott torsdag

10 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Blir godt å få mannen hjem tenker jeg! Min er ferdig i morgen men han får sansynligvis sove hjemme i natt og det er jo mye bedre enn ingenting!
Kos dere masse! :)
Klem fra meg

MonaLisa sa...

Ja det blir litt som om "feire" at endelig er mannen på rett plass igjen! Blir stas!! Alpefiol er skjønne små blomstre, og akkurat passe enkle å ha med å gjøre. I dag ble den første Asaleaen med meg hjem... me like :)

Herlig blogg - klem

Mona Christin sa...

Hei.

Lenge siden jeg har kommentert her nå, men jeg er innom hver dag.

Synes du er så flink til å holde bloggen gående.

Kos deg med ungene og mannen.

Klem Mona C

Fjordheim sa...

For en nydelig alpefiole i ei aldeles skjønn skål. Den lyser virkelig opp. Kos dere i kveld :)

Piulfen sa...

Alpefiol er så fin blomst. Kos deg i kveld med den lille familien din. Koselig at alle er samlet.

Siv Toril sa...

Så nyyydelig den roseskålen var...! Er helt enig med deg... Er godt at man er to til vanlig... Men går helt fint med et avbrekk av og til... Kan faktisk være litt sunt en gang i blant... Nyyyyt kvelden! Klem

Anonym sa...

http://informaniaticos.blogspot.com

RoseSommer sa...

Du har det så fint både inni deg og rundt deg, så det er som vanlig kjempekoselig å lese innleggene dine. God helg til hele familien!

Anonym sa...

Om de lurer på hva slags fugl det var anbefaler jeg fugleforum.no :)

Der kan du poste en beskrivelse av fuglen, så er det sikkert noen som kan si hvilken art det var.

Myrullpiken sa...

Her var det utrolig mye fint:) Jeg følger deg videre:) Håper du koste deg med juleutgaven fra lev landlig, det gjorde jeg:) God inspirasjon nå som julen nærmer seg<3 Ha en fin uke:)