torsdag 25. november 2010

Grønn pynt




Her "lover" jeg å ikke vise flere juleting med det første, også gjør jeg det med èn gang;) Men det er det som svirrer i hodet mitt om dagen! Jeg har lekt blomsterverksted på kjøkkenbenken i dag, og plassert svibler og amaryllis i kopper og kar:) Alle er hvite, og jeg gleder meg til de springer ut, selv om de er vel så nydelige nå:)


Jeg har funnet frem kongerøkelsen i dag også, og da kom julefølelsen raskt. Sammen med Odd og Sissel er det en uslåelig kombinasjon.



ha en fin dag!

14 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Så fine:-) Jeg synes de er aller finest når de er sånn som det jeg! Har bare ikke helt funnet ut hvordan de kan forbli sånn;-)

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Nydelig! Takk for inspirasjon :-) Hos meg skal julepynten opp i helga og jeg gleder meg som en unge til det ;-) Alltid gøy å stikke innom deg her for litt inspirasjon! Selv om jeg er dårlig til å legge igjen kommentarer....
Vel gjør det nå i alle fall ;-)

Ønsker deg ei fin adventshelg♥
Klem♥Hilde

Jatte sa...

Herlig!
Kjøpte selv hvite svibler og amaryllis igår, skal plante dem i "Kopper å kar" i løpet av dagen <3

Ha en fin kveld,
Klem Jatte ♥

alleistgut sa...

Så søte svibler! Liker dem veldig godt. Fine bilder!
Ha en koselig torsdag ettermiddag!
Hilsen allesistgut :)

Hanne Mette sa...

Svibler og jul er en uslåelig kombinasjon. Utrolig dekorativt å plante dem i kommer og kar som du har gjort.
Liker juleinnleggene dine jeg Sile, så bare fortsett du. ;)

Klem fra meg

Anne Mai sa...

Nydelig, har selv planer om å plante det samme, så tusen takk for tips om å plante i noe annet en vanlig blomsterpotte ;)
Er kun 1mnd til jul å da er det lov å blogge om jul ;)
ha en flott dag videre.-.-

heidi sitt ♥ sa...

Fine dekorasjoner. Og det er bare fint med jule-innlegg. Det er det vi liker nå når det snart er advent. Så har du så fine bilder. Inspirerende ")

tante fiolett sa...

Det er så lekkert med grønn pynt:)
Goood førjulskveld til deg og dine ♥
Klemmer fra Jeanette

Eirin sa...

Så fine! Svibler står på handlelisten her også til helgen. Jeg liker juleinnleggene jeg:) Det er jo ikke så lenge til jul og det er deilig å kikke innom deg med litt julemusikk på øret;)

camah sa...

å så fint det ble. Mmm ingenting som slår den røkelsen i jula.... :)
Ha en fin kveld!

Caroline sa...

Så flotte bilder på bloggen din:)Skaper god julestemmning med svibler,røkelse og julemusikk...For en hærlig tid vi går i møte:)Ikveld skal det pyntes her i heimen...Ha en flott dag!!!Hilsen Caroline

Monica sa...

Dear, I took a look at your blog and I think that you have a very beautiful house!
If you wanna see my house and my things, my blog is:
http://maisondemonique.blogspot.com

see you soon
Monica

Pauliina sa...

I like your blog alot! You have very beatiful hause! I live north of Finland. And I am Aloso 28 years old. I understand littlepit norwegian because studied swedish at school. My english is not good...but i try to write something what i have to say :)

salige lavendel sa...

Veldig lekre svibel-bilder. De er så skjønne før de springer ordentlig ut! God helg =)