onsdag 3. november 2010

Førjulsgave




I dag kom snille mamma innom med en liten førjulsgave til meg! Vi kikket på den fine kannen på SIA her om dagen, også viste det seg at hun hadde kjøpt den på 70% i fjor! Jeg gleder meg så til å bruke den, til rød saft, hvite tulipaner eller litt granbar! Jula er og blir rød for meg!


I dag har vi hatt koselig lunsjbesøk, og nå skal ungene og jeg stelle oss, vi skal nemlig på teater i kveld!



ha en flott kveld!



I går passerte jeg utrolige 2000 unike besøkere på en dag. Det er snart ett år siden jeg fikk teller på bloggen min, og det er virkelig grunn til å feire! En giveaway kommer etterhvert! TUSEN TAKK til deg som er innom her!

10 kommentarer:

Monica sa...

Den var fin! Du har den beste bloggen jeg vet om, så ikke rart du har mange besøkende! Takk til deg sier jeg:)

Maren sa...

Åååå den mugga var kjempesøt,
så for meg deilige pepperkaker og klementiner
da bildet av den dukket opp !!

Artig med så mange besøkende,
ønsker deg en fin dag videre ;))

-maren-

Eirin sa...

Så fin! Jeg er enig, det må rødt til i julen. Er også enig med Monica over, du har en fantastisk blogg. Takk for at du deler med oss:)

Et hverdagshjem sa...

Å guri den var fin!!!
Den kommer du nok til å finne mange bruksområder til :)
Artig med så mange besøkende - med en så fin og inspirerende blogg er det ikke rart mange besøker deg hver dag :)

Ha en koselig kveld på teater!
Klem:)

Kort og Søm sa...

Ja, den var veldig fin! :O)

pippilotta sa...

Veldig fin, kjøpte akkuratt samme i fjor på 70% jeg og, men har ikke brukt den enda...må vente til desember for da er det rødt som gjelder her og:)

Klem!

RoseSommer sa...

Klart mange vil følge med på hva du holder på med? Det er bestandig så hyggelig å "stikke innom"!
Så moro at dere skal på teater. Det er gøy. Har vært billettvakt på teater, så jeg har sett alle de forventningsfulle små som storkoser seg. Og så er nok barn vant til å se DVDer, for har hørt noen sånne kommentarer som "Stopp den, for jeg må på do!".

Har en drøm... sa...

Den var kjempefin ♥
Hos meg er også julen rød:)
Nydelig bloggen din altså, skjønner godt at du har mange besøkende:)

Ha en herlig kveld!

Klem Line

Marianne sa...

Så heldig du har vært, nydelig mugge!

Ha en fin kveld.
Marianne

heidi sitt ♥ sa...

Kjempefin jule-mugge, da. Enig i at julen er rød ")