fredag 19. november 2010

Fredagsoverraskelse!


I dag ble det en sen handlerunde på meg, først etter at mannen hadde kommet hjem fra jobb og vi hadde spist middag. Jeg handlet mat og blomster til helga, og kom hjem med full bil. Etter at jeg hadde ordnet varer og blomster, satt jeg meg ned bittelitt på nettet (man blir avhengig vet dere...;)) Og i innboksen på mailen lå det jammen en hentemelding fra posten. Typisk siden jeg akkurat hadde kommet hjem fra kjøpesenteret. Men siden jeg ikke hadde bestilt noe, tok nysgjerrigheten overhånd. Min snille mann tilbød seg å kjøre bort, og hjem kom han med en pakke fra min skjønne annonsør på bloggen, lille martine.



De hadde sendt meg en liten overraskelse, tre skjønne plakater med Elsa Beskow-motiver! Og de er STORE, så de blir kjempefine på barnerommene. Tusen, tusen takk, dette var kjempekoselig:) Plakatene kan du bestille her!



Den skjønne desember-plakaten må få seg en fin ramme ganske kjapt, tenk at den skjønne julemåneden snart er her!




Tusen takk lille martine, jeg er så glad for at jeg har oppdaget den flotte butikken deres!
Til mandag trekker jeg en vinner av gavekortet på 500 kroner derfra, har du ikke meldt deg på, kan du gjøre det her!

Og jeg er så heldig å ha fått enda en flott annonsør, den håper jeg å kunne presentere snart!


ha en herlig fredagskveld!



her lusker spente barn i trappa (lenge etter leggetid!), i morgen er det klart for prinsessebursdag!

7 kommentarer:

ennahs lille hjørne sa...

Å for en herlig overraskelse da:)
Poden har de to øverste på sitt romm også samt noen bilder fra soppbarna og et bilde fra Solegget;)
Elsa Beskow er og blir en favoritt her i huset når det gjelder barnebøker også.

jordbærpiken sa...

Å, så heldig du er! Kjempeflotte plakater. Skal gå inn der og sjekke. :) Ha en god helg! Kos dere med bursdagsfeiring. Klem!

Hulda sa...

Tusen hjertelig takk for gode tips! Jeg har sett etter slike plakater lenge. Men, bare funnet i svenske nettbutikker. Dette skal jeg inn og se mer på. :)

Mette. Møre og Romsdal,Norway. sa...

Ahhhh, herlige Elsa Beskow:)Har mange bøker av henne i heimen.
Heldige du er som fekk sånn fin pakke.Nydelige plakater...Var inne på nettbutikken og kika.Takk for tipset:)
Skjønn header du har.Nydeleg farge på dei julestjernene.Å det nydelige bildet i midten:)

Go helg
Klem
Mette

Har en drøm... sa...

HErlig overraskelse:)
Sånt er gøy!
Nydelige er de bildene, skjønne ♥

Ha en herlig helg og god prinsessebursdag i morgen:)

Klem line

MonaLisa sa...

Åhhhh så skjønne plakater! Jammen er du helig og ikke minst er det vel fortjent! Kose dere masse i helgen med bursdag * smiler * Her er det oxo prinsesse bursdag i helgen. 9 åringen sitter pr nu i sofaen med pepperkake og VENTER seg snart i hjel * ler *

Klem

Tante Hilde sa...

Så gøy med en overraskelse. Koselige plakater.Klem fra tante.