fredag 12. november 2010

Fin fredag!


I dag har jeg tilbragt dagen i Kragerø med to gode venninner! Litt julegaveshopping ble det, og jeg fant litt smått og søtt til meg selv også, eller rettere sagt til huset da!




bildet er lånt fra sebra.dk 


Denne dukka fra Sebra får Augusta av oldemoren sin til jul, og i dag handlet jeg et antrekk til den. Jeg har likt disse dukkene lenge, og jeg tror lillemor kommer til å elske den!

Men ellers sliter jeg faktisk litt med å finne julegave til henne i år! Det hun interesserer seg mest for er dukker, og vi har kjøpt en Brio dukkevogn til henne til bursdagen. Er det noen som har tips om hva ei jente på tre år kan like å få, tar jeg gjerne imot det!



Nå skal vi spise litt god mat, og så blir det tv og godis, en helt vanlig fredag, med andre ord;)



ha en flott kveld!

15 kommentarer:

Cosmos sa...

Innom for å ønske deg også ei god helg

Klem Marianne

Fru N sa...

Koselig!
Hva med musikkinstrumenter? Vi har kjøpt et rødt lekepiano til jenta vår :) Har et bilde av det på bloggen min.

Anonym sa...

hva med en dukkeseng....eller et stellebord:)blir sikker kjekt å ha når hun blir storesøster.
ha en fin helg

hilsen gunn

hjertero.com sa...

Ikke bare bare å finne julegaver til de små. De har jo så mye.

Du kan jo kjøpe en klokke til henne fra Tomineshjem! :) -Så støtter du jo en god sak i tillegg!

Ha en super fredagskveld med godis og kos!

Silje :)

Kristine sa...

Hva med perler (både Hama-perler og sånne til å lage kjede med), ski, akebrett, puslespill, bøker (astrid lindgren, alf prøysen, anne cath vestly, f.eks)ting til lekekjøkkenet eller hytta i hagen deres. Saccosekk

tante fiolett sa...

Strykebrett & strykejern (ROSA selvfølgelig;) så hun kan "srtyke" klærne til sin nye dukke. Niesa mi fikk det da hun var ca tre år gammel og det var kjempestas!!
Nyyydelig med slike rød lysestaker:) skaffet meg slike på bruktbutikk i fjor jeg også, og håper på å "snuble" over flere i år;)
God helg til deg & dine ♥

tante fiolett sa...

Jo bare hyggelig å du;) Så moro da!! Passer jo ypperlig det da siden hun også får vaskemaskin;) Da håper jeg du legger ut bilder av ei lita tulle som stryker nyvaska søte dukkeklær etter Jul hihi;)
Klemklem

Dorthe sa...

Så sød en dukke:-)
Forbi for at ønske dig en rigtig god weekend.
Klem Dorthe.

Living LaVida sa...

Heihei!
Har en liten jente på alder med din, hun har nå etter hun ble storesøster begynt å leke mer og mer med dukker. Hun har ikke så mye dukkeutstyr enda, men ser at i barnehagen liker hun godt å sette dukkene i høystol og mate dem og lage mat til dem på lekekjøkkenet :)så kanskje dukkemøbler kan være noe for lille Augusta?
Ha en fin fredag! :)

Anonym sa...

Da datteren min var tre var hun svært begeistret for play doh/plastilina. Ikke en gave som "sprenger budsjettet" akkurat, det er ikke nødvendigvis de dyreste gavene som slår best an hos barna. Lykke til videre med julegavehandling, og god helg!
EU

Humlen sa...

Hei!

For en inspirerende og flott blogg! Her kommer jeg til å stikke innom flere ganger.

Ha en strålende helg!

Anonym sa...

Puslespill (djeco har kjemppefine)..dattra mi elsker disse..og pusler om igjen og om igjen:)

Julie:)

Anonym sa...

Hei
Jeg bare lurte på hvor den dukken er kjøpt?
utrolig skjønn..
julegavetips til min lille prinsesse ;)
utrolig fin blogg, er stadig innom ;)

Anonym sa...

Du skriver at du har kjøpt dukkeklær for å i neste setning skrive om hva du skal kjøpe? Må det vere mer enn det da? Nei takke meg til!

silje-sin sa...

Hei anonym. Dukkeklærne jeg kjøpte er også fra mormoren min. Men takk for konstruktiv tilbakemelding!