tirsdag 23. november 2010

En koselig start på dagen!


Her i huset har vi hatt en lite festlig natt. To barn med omgangssyke, og mange våkne timer. På morgenkvisten sovnet vi igjen alle sammen, og da vi til slutt kom oss ned i stua, møtte et herlig syn oss! Fem søte rådyr trippet rundt i gata, på lekeplassen og i hagen vår. Og her bor vi tett i tett! Vi kikket lenge på dem i vinduet, og tok disse bildene. Ungene syntes det var helt topp, og det syntes faktisk mammaen også:)


Nå skal vi pleie våre søte små, og håper selvfølgelig vi slipper å bli syke selv...



ha en fin dag!

11 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Så søte!♥
God bedring til de søte små. Samme styret her om dagen. Går nesten bare og venter på at det skal bli min tur...
Kos dere som best dere kan.
Klem fra meg

Merethe sa...

God bedring til Ferdinand og Augusta! Håper det går fort over og at dere slipper unna! Vi får ta det besøket når smittefaren er over tror jeg ;)

Håper dere får en fin dag, tross alt <3

Klem Merethe

Anne Mai sa...

Nei så utrolig koselig :D jeg syns både hjorter og rådyr er så SØTE. Forstår godt at ungene liker dette ;)
God bedring...

Hjemme hos meg sa...

Åååå så søte de var :) God bedring til barna da!!

Klemmer :)

Hulda sa...

De var jo kjempefine! Rart at de går nede blant folk. Heldig som fikk bilder av dem også. God bedring!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempefine! :) Her har vi hengt ut fuglematen og hadde masse meiser utenfor vinduet vårt! ♥

God bedring til F og A!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å so søte☺☺
God bedring til dei små! Ikkje kjekt å vere sjuk nei.
Min lille Elias er på bedringens vei etter sin livs første feber og forkjølelse i helga.
Og både meg og min kjære går å snufsa og hosta-litt av ein gjeng som er i huset☺

Håpe dagen blir fin til tross for sjukdom!

Klem M♥

Fjordheim sa...

En flott opplevelse dere hadde på morgenkvisten.Alltid spennende å se dyr en ikke ser så ofte.
Håper dere alle er friske og raske igjen.
Ønsker deg en flott kveld :)

i mitt lille rekkehus sa...

Uff da...Riktig god bedring til dine to små! Og for en overraskelse å våkne til søte dådyr i hagen;)

whitebite sa...

Søte er de, men ville aldri hatt dem i hagen min!! de eeeelsker tulipanløk og sånt snadder!! snakker av erfaring.. ;o)
god bedring til de små♥

RETRO-fabulous sa...

What a beautiful site!