mandag 15. november 2010

En julegave som gir mening!


Jeg er så heldig at jeg skal få dele ut et medlemsskap i Norsk Luftambulanse til en av mine lesere!


Norsk Luftambulanse

En julegave som gir mening!

Et gavemedlemskap i Norsk Luftambulanse julegave, er både en ekstra trygghet til en du er glad i, og et bidrag til å hjelpe nordmenn som blir akutt syke eller alvorlig skadde.


Hvorfor gi et gavemedlemskap i julegave?
Hvert år settes nye rekorder i julegavebytte. Butikkene er i romjula nesten like overfylte som under førjulshandelen. Gir du et gavemedlemskap i Norsk Luftambulanse til jul, gir du en julegave med mening alle vil bli glade for å få – både den du gir til, og nesten fem millioner andre nordmenn.

Et medlemskap i Norsk Luftambulanse er en meningsfylt julegave som gir mottakeren unike medlemsfordeler. Samtidig gir et medlemskap i Norsk Luftambulanse støtte til viktig arbeid innen akuttmedisin. Gavemedlemskapet er enkelt å bestille, og varer i ett år. Bestilling av gavemedlemskap kan gjøres her: http://www.gavemedlemskap.no/blogg

Viktige fordeler til den som mottar gaven
• Medisinsk rådgivning før og under utenlandsreisen
• Tilgang til egen alarmsentral med helsepersonell
• 24 timer i døgnet på utenlandsreise
• Tilsendt sykepleier fra Norsk Luftambulanse, dersom du er i utlandet og blir alvorlig syk eller skadet og havner på sykehus
• Gratis førstehjelpskurs
• Nyttig medlemsblad fire ganger i året

Kort om Norsk Luftambulanse
Norsk Luftambulanse hjelper mange skadde og syke hvert år, men dessverre når ikke redningsmennene alltid frem i tide. Fremtidens luftambulanse må bli raskere og bedre for at flere liv skal reddes. Medlemmene bistår med å finne frem til hvordan, og bidrar til blant annet å utvikle ny kunnskap gjennom aktiv forskning, finne frem til bedre teknologi, vurdere nye helikoptertyper, vurdere behovet for flere helikoptre i beredskap, samt forbedre utdanningsprogrammene.

Historien
Norsk luftambulanse innførte den moderne legehelikoptertjenesten i 1978 og kjempet lenge for å få den landsdekkende. I dag opererer Norsk Luftambulanse legehelikoptre på oppdrag fra helseforetakene.


 
Du kan lese mer på kampanjesiden til Norsk Luftambulanse. Gi bort en julegave som gir mening!
 
Som jeg skrev, skal jeg få lov til å dele ut et medlemsskap til en av mine lesere, alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen, er å legge igjen en kommentar under dette innlegget! Man trenger ikke ha blogg selv for å delta! Har du det, må du gjerne legge ut en link til kampanjesiden du også!
 
 
 
Jeg trekker en vinner fredag 19.november!

22 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen.
Koselig blogg du har, jeg er innom hver dag
Hilsen Trude

Kristine sa...

Oi så artig. Jeg blir gjerne med i trekningen. Har selv deltatt på mange førstehjelpskurs i regi av NLA i tenårene.

Anonym sa...

Hei!
Eg blir gjerne med i den trekningen :)Hadde vel et førstehjelpskurs på ungdomsskolen en gang i tiden, men det begyner å bli så lenghe siden at d har man glemt.. Men med 2 små barn kan d være lurt å kunne :) Eg e forrestn innom bloggen din nesten hver dag, synes den e kjempe koselig og veldig inspirerende! :)
Med vennlig hilsen
Rebekka :)

Lykkeliten sa...

Jeg vil gjerne ta et "lodd" hos deg.

Har du tatt lodd på min Give away forresten?

Hilsen Bodil F.T. sa...

Hei! Er så go si daglig innom bloggen din, men skriver ikke alltid kommentarer. Det er mye inspirerende her, og jeg liker godt å være her.

Så kan jeg jo også være med på trekningen av et nyttig medlemskap i Norsk Luftambulanse.

Camilla sa...

Du har en vakker blogg jeg er fast følger av!!!
Du, for en flott giwe away! Herlig!!

Jg tar et lodd oblir gledelig med i konkurransen!!!

klem Camilla

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Flott premie dette da. Har lenge tenkt å melde meg inn, så hvis jeg ikke vinner så kanskje jeg endelig får meldt meg inn. Koselig blogg forresten! Klem Jorunn

Angelica I Nilsen sa...

Jeg vil gjerne bli med i trekningen, Silje :-)

hege sa...

Flott engasjement Silje!Slenger meg med på trekningen å krysser fingrene!
Hege

Anonym sa...

Flott julegave Silje. Jeg ønsker å være med i trekningen :) Lykke til fremover, leser silje-sin hver morgen sammen med morgenkaffen før jobb, deilig start på dagen. Klem Anette
(anette-79@hotmail.com)

MonaLisa sa...

Helt enig med deg :) Dette er kjempe viktig og en flott initiativ!! Ønsker deg en deilig tirsdag. Klem

Hundremeterskogen sa...

Jeg trekker gjerne et lodd!! Synes dette var et strålende julegavetrips:)

Klemmer fra meg

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Jeg vil være med i trekningen :)
Koser meg med bloggen din vær dag Silje :)

Klem Anette :)

Susanne sa...

Klart vil æ være med på trekningen:) krysse fingran for vinnerlykke.
klem

Anonym sa...

Jeg vil mer enn gjerne være med.
Benytter samtidig anledningen til å skryte av bloggen din! Den er flott...
Hilsen Sigurds Mamma

Hanne Marthe sa...

så hyggelig at du deler ut en slik viktig gave=)
det er noe av det jeg liker så godt med bloggen din. den er så naturlig, godhjertet og full av glede:)
jeg har fulgt med den noen måneder nå uten å skrive noe, men jeg digger å lese alle de koselige innleggene du legger ut. det er en slik herlig atmosfære over bloggen din, og de søte små barna dine er virkelig heldige som har en så flink og snill mamma.
Jeg har en award til deg i bloggen min, nettopp fordi jeg setter pris på slike blogger(selv om jeg ikke kjenner deg).
Ha en strålende fin tirsdag, jeg gleder meg til neste innlegg fra deg=)
hilsen Hanne

TANTE HILDE sa...

Så artig. Selvfølgelig er det moro å være med på trekningen. Klem fra tante.

MHK sa...

Jeg ønsker å delta i trekningen om dette flotte medlemsskapet.
Fin blogg du har forresten. Er innom flere ganger i uka :)

Mvh
May H.

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med!

Følger med på bloggen din hver dag. Har en link på min egen blogg. Og får mange kommentarer på at din er så fin!

mvh

Ingvild Berge Osaland

Anonym sa...

Hei Silje!
Føler nesten jeg kjenner deg,men det gjør jeg jo ikke...hehe
Veldig kjekk blogg!Koselige tips, og masse inspirasjon!(til en som ikke blogger sjøl;))
En super gave å gi bort!!så jeg blir gjerne med i trekningen!
Lykke til med bursdagsforbredelsene!
"bella"

NL sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen din Silje.

Skulle gjerne hatt en oppfriskning i førstehjelp og kunne tenkt meg ett slikt medlemsskap, så krysser fingrene for vinnerlykke.

Ha en god kveld,
Klem NL

Anonym sa...

Hei. Tar gjerne ett lodd.

g-senn@online.no