lørdag 27. november 2010

Back on track!


Etter et døgn med den uhyggelige omgangssyken, er jeg endelig i form igjen! Ungene hadde det jo tidlig i uka, og jeg har igrunn bare gått og ventet, så hele uka har vært litt rar. Og pynt og kasser står fortsatt hulter til bulter, men i dag skal jeg lage det julekoselig her hjemme!



 I tillegg skal gjengen med smånisser få et sted i bo (i form av et pepperkakehus), så her er det bare å sette i gang! De fire nissene i tallerkenhylla har jeg arvet etter mormor og bestefar, og de er noe av den kjæreste julepynten jeg har.



ha en flott lørdag!

2 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Godt du er bedre ...!
Julepynting er utrolig koselig og
jeg elsker stemningen som brer seg med snø ute, julemusikk og pynting inne ...!

Uken vår har også vært litt "rar"
vi mistet et kjært familiemedlem tidlig i uken og føler at alt bare går i sakte fart videre, mistet gnisten og den store gleden med juleforbredelsene, men den kommer nok snikende etterhvert ...!

Elsker bloggen din
stemningene du får frem
og kvaliteten på det du deler
med oss, herlig ... ♥

Fin lørdag ...!

klem til deg

whitebite sa...

Usj omgangssyka er ikke noe kjekt!
selv om det er så lenge siden at jeg hadde det, at jeg nesten ikke husker..
Så utrolig søt den hvite stearinlys staken med hjertehull er! hvor har du kjøpt den? eller er den gammel kanskje..
Du har så mange fine gamle nisser også!
klem og god helg♥