søndag 31. oktober 2010

Vimpel på jenterommet!



Endelig har jeg fått opp vimpelen på jenterommet, den er fra Nyblom o Kollèn og ble med hjem fra Gøteborg i sommer. Ny lampe har Augusta også fått, hun måtte jo ha lys over senga si! Nå kan vi krype ned under dyna når vi leser godnatthistorien. Lampa er mange år gammel, men kommer fra Ikea.




I helga har mannen og jeg fått prøve oss som firebarnsforeldre:) De skjønne guttene til søstra mi sov her i natt, og alle ungene har lekt så fint sammen! I går kveld ringte det på mange utkledde barn (selv om Halloween er i dag!) og da ble de to største helt ville her:) Er vel fare for at det kommer noen på døra i kveld også:)




nyt søndagen alle sammen!

19 kommentarer:

Landcharm sa...

Et veldig søtt barnerom, og vimplene var fine! Ønkser deg en fin søndag videre!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEFINT jenterom♥
Du er flink☺
Vimpelen var veldig flott-og so stor som den var☺

Håpe du får ein fin søndag☺

Klem M♥

Trine sa...

Herlige bilder av rommet til Augusta! Du er så flink til å gjøre det koselig rundt deg!! pikerommet er nydelig!
Ha en herlig søndag!

klem!

Livy sa...

Hei Silje!
Så koselig rom Augusta har! Lillesøster har også vimpler(kjøpt i Gøteborg de også faktisk)og det passer så fint på jenterommet.

God trening å ha fire barn da :) Koselig å følge med på planleggingen av barnerom hos dere. Artig siden vi også er i den prosessen:)

ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Therese sa...

For ett nydelig jenterom! Senga var såå skjønn! :)
Klem T.

Tante Hilde sa...

Fine bilder,du gjør det så koselig.
Ha en fin uke. Klem fra tante

Vibeke / Mammas Hus sa...

Augusta har et flott rom! Jeg er veldig forelsker i senga hennes ♥

Håper dere har en flott søndag!

Hvit Villa sa...

Veldig fin vimpel, de er så søte! Lykke til med svangerskap og koselig planlegging!

Mitt ☆ Mine sa...

Eventyrlig og herlig jenterom!!

Håper formen er fin!

Klem

Har en drøm... sa...

Så søtt det ble med den vimpelen:)
Herlige, sukkersøte farger ♥
Rommet til Augusta er så koselig syns jeg...

Ha en herlig søndagskveld og en flott, ny uke!

Klem Line

Hilsen Bodil F.T. sa...

Et skikkelig prinsesserom her, ser jeg! Lekkert!!

Anns draum sa...

Augusta sitt rom er berre ein drøm for alle store og små jenter:)) Flotte vimplar:)) Kan eg spørre kva farge du har på veggen? Den er berre så lun og kosleg å passar så fint til alt det lyserosa;)

Klem frå Ann

Dorthe sa...

Hvor er det et rigtig sødt børneværelse:-) og vimplene er rigtig sød, med en masse dejlige farver.
Rigtig god uge.
Klem Dorthe

Hanne Mette sa...

Nydelig vimpelrekke som passet helt perfekt på rommet til Augusta.

Ha en fin søndagskveld Silje. :)

Klem fra meg

Ellemell sa...

så fine vimpler! synes barnerommene deres er store jeg! i forrige innlegg skrev du de var små:)
på bildene virker de hvertfall som om det er god størrelse på dem!

ha en fin start på november!
klem ellemell

tante fiolett sa...

Hoi:)
Jeg bare sukker jeg for det er et nydelig jenterom og kjempefin vimpel!!
Goood knask eller knep kveld til dere ❤
Smil & klem fra Jeanette:)

♥ Netta ♥ sa...

Så fint det ble med vimplene, det pynter så fint opp. Herlig jenterom :-)

Klem
Netta

Tove `blogg verden sa...

Skjønt jenterom : ) Kjempefin vimpel!!!
Klem Tove

frosken sa...

Utrolig heldig du er Augusta !

Jeg lurer på hvordan din mamma holder rommet ditt så ryddig.