onsdag 20. oktober 2010

Snømannmoro


Neida, det har ikke kommet snø hos oss som det har gjort andre steder i landet. Selv om det egentlig kunne vært litt koselig:) Men ungene og jeg har hatt nok en koselig dag hjemme, og i går var jeg innom Panduro for å kjøpe litt hobbysaker vi kunne pusle med. Jeg synes ikke det er så stort utvalg for såpass små barn som jeg har, men denne esken med snømenn passet bra, og var stor suksess!

Seks fine snømenn har nå blitt skapt, med skjeve øyner og nese på skrå, men med verdens største sjarm. Sikkert litt tidlig med juleforberedelser synes noen, men når jeg tenker på hvor fort september og oktober har gått, vet jeg at november og desember ikke kommer til å gå noe langsommere... Så da gjør vi det når vi har tid og lyst:) Jeg skulle ta bilde av det jeg laget også, men plutselig var det for mørkt!

Nå skal svigermor lære meg å strikke vrang, det må jeg nemlig kunne for å komme videre på babyteppet jeg holder på med! (svigermor måtte legge opp masker for meg også, så det sier vel litt om hvor god jeg er på strikking...;))



ha en fin kveld!

7 kommentarer:

Konvallhaugen sa...

Hei!
Så koselig at du skal ha baby!! Du må lære deg å strikke; det er så morsomt og koselig. Masse fint å strikke til baby.....
Flotteste snømenn de barna selv lager!!!!
Liv Johanne.

mymlen og my sa...

Tror jammen jeg også må en tur innom Panduro, så kan vi ha hobbykveld med barnebarnet mitt. Det så koselig ut. Flotte Marius gensere på dine små. Og gratulerer med tredjemann, det er kos.
Ha en fin kveld, hilsen Mymlen

Siv Toril sa...

Må bare si at det er noen nyyydelige barn dere har! Så bra at det ikke bare er meg som begynner jula litt tidlig... Elsker den høytiden:) Et lite tips dersom dere er klar for flere førjulsforberedelser er å stikke hodet innom Nille. Der hadde de flotte gipsfigurer( Snømenn, nisser o.l)med maling og alt i samme pakke for bare 20 kr! Kjøpte til mine 3 i dag... Men snømennene deres var virkelig fine:) Klem

Hundremeterskogen sa...

Så koselig <3 Her hos oss kom det snø i dag, og vi nyter det hvite utenfor vinduene!! Herlig:)

Klemmer

Har en drøm... sa...

Så skjønne snømenn ♥ Finnes jo ikke finere pynt enn den barna lager, og det er så herlig og se hvor stolte de er når de ser den står der til pynt:))

Klem Line

Ruths datter sa...

Så snill du er mot fuglene under her. Tror jeg skal gjøre det samme. Kos deg med strikkingen Silje.
Klem

gabraj sa...

Ale cudowne bałwanki. Jaka wspaniała zabawa dla dzieci. Pozdrawiam.