søndag 24. oktober 2010

Søndagsmorgen....

   

Ferdinand koser seg i ny og deilig pysjamas, den kan kjøpes hos lille martine
Den er i utrolig myk bomullskvalitet, vi fikk den faktisk nesten ikke av han i dag...:)



Og med pysjamasen følger det en søt pose, kjekk å henge på senga og ha kaniner i!



Fyr på peisen, og nye, hvite roser mamma hadde lagt på trappa vår om fredagen.. Takk snille mamma:)



Deilig strikketøy, som skal bli et babyteppe til den lille i magen. Godt terminen er i april, for det går ikke i et rasende tempo... Men nå skal det nevnes av svigermor måtte legge opp maskene for meg, for det hadde jeg glemt siden hun lærte meg det i fjor....;)



Julpyssel for store og små...



 Lillesøster serverer deilig "taffi"!


I dag skal vi gå løs på andre etasjen. Der er det klær som må sorteres, leker som må ryddes, og noe må nok ut... Er mye annet hyggelig man kunne brukt søndagen på, men vi får ihvertfall vært sammen, og det er det som betyr noe! I kveld skal jeg i bursdag:)



ha en flott søndag!

9 kommentarer:

Merethe sa...

Kjære kjære Silje, så koselig dere har det!! :) Pysjen til F så nydelig ut, kanskje jeg må se på en slik en til oliver :) Nå fikk jeg endelig barna ut av pysjen her, nå er det oppryddning! Så skal de ut.. Ha en fin dag, og en fin kveld :)

Klem!

RoseSommer sa...

Høres ut som en fin søndag. Vi koser oss også inne fordi det er ganske surt ute, og her inne brenner det så godt i ovnen! Nå skal jeg også kose meg med litt "taffi" og nybakt eplekake.....

Emmeline sa...

Hei Silje:)

Helt utrolig hvor mange fine bilder du har klart å knipse en helt vanlig søndagsmorgen. Ferdinanden er så SKJØNN:) FIN FYR OG FIN PYSJ:)

Her er det klart og kaldt i dag. Burde ryddet ute og inne, vasket og bakt.....men jeg drikker kaffe og blogger litt;) Deilig det også! Stor klem

fryd&forandring sa...

For en flott peis.. nesten så jeg ble forelsket..! Er det hvit kleberstein? Garnet til babyteppet så nydelig ut, strikk litt hver dag så går det nok fortere etterhvert skal du se!
Lykke til med 2.etasje, litt kos også med nytt barnerom!

Frihet-Natalie sa...

Så deilig!! Så varm og koselig dere har det......

Nyt søndagen!

Hulda sa...

Så kos dere har det! Bildene dine klarer virkelig å formidle den gode søndagsstemninga. Herlig pysj Ferdinand har! Skjønner godt at han ikke ville ta den av seg.

Et hverdagshjem sa...

Koselig:) Og fin pysj - litt annet enn de evindelige spidermann eller dødninghodepysjene fra H&M ;) Skulle fått inn flere nøytrale her i huset også!
Jeg har vært på en liten skogstur i dag, plukket litt mose som jeg skal bruke til jul bl.a. Regner veldig her, så det ble veldig kaldt til slutt. Derfor skal jeg fyre opp i ovnen jeg også:)

Ha en flott dag:) Jeg gleder meg til å se hvordan det blir på loftet hos dere.

Klem:)

Tante Hilde sa...

Nydelig pysj,klart han vil ha på seg den. Godt med en dag en kan pusle litt i heimen. Jeg holder selv på med skaper og det er godt å få orden på. Vi sees senere idag. Klem fra tante Hilde

hjertero.com sa...

Ha en super søndag med rydding i klær. Jeg må snart løsrive meg fra bloggoppdatering og gå løs på rotete kott og rom...

Er hjemme alene, en tid som må utnyttes bedre enn den har blitt til nå, desverre.

God søndag til deg og dine!

Silje :)