søndag 10. oktober 2010

Nytt bestikk, og en fin søndag




Dette fine bestikket var jeg så heldig å få fire sett av til bursdagen min! Jeg ønsket meg det i fjor, men siden har jeg glemt det bort, så det er kjekt å ha en søster som husker godt:)



Stearinlysene ligger lett tilgjengelig i en hvit kurv i stua.



I dag har vi hatt en fin og rolig søndag. Det var min tur til å sove lenge, og jeg sto opp halv ti til nystekte speilegg, luksus:) Så satt hele familien i gang med å rydde. Jeg har stadig et mål om å få et ryddigere hus, og da må noe bort! (ser at flere bloggere, som emmeline og mia (s landliv) er inne på de samme tankene om dagen:)) I dag var det ungenes leker som ble sortert, og i går gikk jeg løs på skapet i gangen. Dessverre ser huset nesten verre ut enn noensinne nå, men det er forhåpentligvis bare til alt finner sin rette plass. Har du noen tips for å få det ryddig, tar jeg gjerne imot dem;)

Etter lunsj gikk vi en tur i det fine været. Hestene fikk mat, og vi kastet pinner og blader i bekken. Vel hjemme ble det søndagsmiddag, og is til dessert! Nå er det Emil på barne-tv, og så er det badetid. Og når ungene sover må jeg nok fortsette ryddingen:)


håper du har hatt en fin dag!



ha en koselig kveld!

15 kommentarer:

trudemora sa...

Så utrolig flott bestikk!! Hvor er det kjøpt??

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Ja enkelte ganger er det veldig flott når andre husker det vi glemmer selv, spesielt når det gjelder slike ting *lol* Bestikket var kjempeflott så jeg skjønner godt at du er fornøyd med det :)

Marianne sa...

Veldig flott bestikk, heldige deg!
Her ryddes og ryddes det også, men blir det noe bedre??? Gjør nok det, men må nok få kastet noe ut av huset og til gjennvinninga. Kan ikke bare samle og samle.

Ha en fortsatt fin kveld.

Geir sa...

Heisann ;)
det er kjempefint.
Jeg har akkurat det samme bestikket til hverdagsbestikk.
Ønsket meg det til bursdagen i for fjord og da er det godt å ha en kusine som jobbet på butikken og fikk 50 prosent avslag på alt hun kjøpte ;)
Fikk hele settet jeg.
Flottings.
Ha en deilig søndag.

prinsesselinn sa...

Hehe, ser at min fetter har lånt maskinen ;)
Den forrige kommentaren var fra meg og ikke Geir;)

Et hverdagshjem sa...

Kjempefint bestikk du har fått!
Noen tips til ryddigere hus har jeg desverre ikke - jeg trenger heller tips ;) Her er det veldig fort gjort at ting samler seg opp og blir liggende, særlig inne på boder og inni skap og skuffer...Hvis du får noen gode tips så legg de gjerne ut ;)

Ha en fin søndag!!
Klem :)

Mitt lille hjem sa...

Så fint bestikk da!

-og god rydding :)

Klem Christine

Huset på terrassen sa...

Utrolig fint bestikk !!! Ha en fin rydde søndagskveld :) Klem Linda

RoseSommer sa...

Så vakkert bestikk. Du vet ikke tilfeldigvis hva det heter? Skulle gjerne hatt sånt jeg også. Må snart ha nytt, og vet ikke hva jeg skal kjøpe! Dette var midt i blinken.

Landcharm sa...

Koselig bestikk. Lykke til videre med rydding!

Har en drøm... sa...

Ooohhh, for et herlig bestikk!
Har aldri sett noe så nydelig, hvor er det kjøpt?

Nydelig med hvite lys i kurven og ♥

Ha en herlig, ny uke!

Klem Line

Tante Hilde sa...

Et veldig flott bestikk. Moro å ha. Hvis en gjør EN ekstra ting hver dag feks vask eller rydde, ca 1/2-1 time så slipper man å ta skippertak. Det er mitt tips.Også må det jo ikke være ryddig til enhver tid.... Du kjenner meg Silje. klem fra tante

Høstmamma sa...

Hei! Du har så fin og inspirerende blogg. Koselig å sette seg ned og bla fram og tilbake hos deg. Kjempefint bestikk :-)

VakreTider sa...

Nydelig!! Du har det så fint Silje!! Skulle fått noen tips av deg til hva jeg kan fylle vegger med. Føler huset er så tomt, imotsetning til andre. Hehe. Har forresten mange ganle smårutete vinduer, ide til hva jeg kan lage? Klem Lisbeth.

Anonym sa...

Hva er vitsen med å oppfordre folk til å legge igjen en kommentar, når du ikke svarer? Hilsen ei som også lurer på hvor bestikket er kjøpt.