fredag 15. oktober 2010

Ny kjole!



Heldige Augusta har fått ny kjole! Den kommer fra Chill Norway, og er nydelig både å ta og se på.  Ser ut som den er deilig å ha på også:) Jeg synes fargen er utrolig lekker, og kjolen passer både til hverdag og fest! Mammaen skulle ønske hun hadde samme;)


  

 Kjolen kan kjøpes hos Lille Martine. Der har de utrolig mye annet flott også, til både gutt og jente!




Nå er helga her igjen, den inneholder både bursdagsbesøk (hos andre altså;)) og familiemiddag for vår del. Og nydelig høstvær ser det ut som:)



god helg!

17 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

åhh.. nyyydelig ♥ Drømme..drømme.. den er bare helt fantastisk og står høyt på ønskelista til Hannah (og mamma)..

Ha en nydelig dag og helg ♥

Klem

Et hverdagshjem sa...

Nydelig kjole - så ut som den er herlig myk å ha på :)

Ha ei fin helg sammen med familien Silje :)

Klem :)

Hulda sa...

Skjønner at mammaen også ønsker en slik kjole. Den var super! Flotte detaljer på den. Du tar jo bildene så fint også. God helg!

♥ Netta ♥ sa...

For en nydelig kjole, jeg kan godt skjønne at mammaen også ønsker seg en sånn. Også GRATULERER både med babyen som er i vente og alle bursdagene dere har hatt og skal ha i nærmeste fremtid. Hos oss har alle bursdag mellom 30. november og 18. februar så det er noen hektiske måneder :-) Veldig hyggelig, men også greit når det er over!

Ønsker deg en fin helg!

Klem
Netta

Monica sa...

åååå så fin kjole silje:) Skulle gjerne hatt slik en til meg og prinsessa også, en skikkelig fin farge og kjekt med litt "andre farger" synes jeg!! :) Ønsker deg en fin fin helg. klem Monica

Veronica sa...

Kjempe fin! :-)
God helg til deg også! :)

Ellemell sa...

Kjempefin kjole!

ønsker deg og dine en riktig god helg!
klem ellemell

Gammel stil sa...

For en nydelig kjole:) Helt fantastisk! Vakre detaljer:) Ha en fin helg:)

Klem:)

Elis@beth sa...

ChillNorway er bare herrlig!
Vi skal selge det i vår butikk og jeg har kjøpt allerede en god del til jentene mine-knallfine klær med god kvalitet og passform!

Gratulerer så masse med baby i magen-koselig nyhet! Det blir nok stas kan jeg tenke meg!

Ha en finfin helg!

-Elisabeth

Marte sa...

Kjempeflotte bilder! Supersøt kjole på en supersøt jente:)

Ha en fin fredagskveld!

Klem, Marte

milla sa...

Nydelig kjole !! Til ei ordentlig prinsesse !!!! Mi prinsesse er 12 år og vil ikkje gå i slike kjoler som mamma synest er søte. God helg !!

Christina sa...

Åh! For en nydelig kjole, Silje! Jeg elsker sånne til Julie også..
MEN du, er du OGSÅ gravid?? Hihi.. Kan jeg spørre når du har termin?
Jeg har termin 1.5 altså 12 uker i dag! hihi..
Var hos pappa i dag og tok UL.. Der var det et sprellende lite nurk! :)

Gratulerer så mye!
Stor klem fra Christina

Jijji sa...

Så nydelig kjole! Skulle gjerne hatt en selv også:)

Ha en herlig helg!
Klem fra Jijji

Aon sa...

barn er gøy, og viktig er det for barn å bli reflektert.

http://innsiktogutsikt.blogspot.com/ - hvis du skjønner hva jeg mener?

whitebite sa...

å helledussen,så søt kjole!! den fargen var nyyydelig! Augusta er så skjønn, hun ser ut om hun kommer rett fra en Astrid Lindgren-film;o)
Linnea♥

Monica sa...

Fin kjole til en nydelig jente. SÅ KULT at du skriver litt om klær igjen - siden du har så god smak. det har jeg venta på!! Please continue:)

Anonym sa...

sånn kjole har vi lyst på og:-)m&s