torsdag 28. oktober 2010

Høstmiddag


Først må jeg takke så mye for alle de supre tilbakemeldingene jeg fikk på innlegget om julekalender til barna! Utrolig mange flotte tips! Jeg fant frem smågavene jeg allerede hadde kjøpt i går, og det viste seg å være ganske mange. Blant annet hadde jeg kjøpt mange små Disney-dyr på supersalg i sommer, og de blir nok en stor hit i kalenderen. Dermed ser det ut til at ungene får hver sin pakke hver dag, men de er ganske små. Noen dager vil de få felles gaver, som pepperkakehus og teaterbilletter.

Til neste år skal jeg finne frem alle de gode rådene deres igjen, de kan leses her!



Her i huset gjøres det klart til vennemiddag. Jeg hadde lovet meg selv å ikke vise bilder av borddekking i dag, men det ble visst til det alikevel.. I dag fikk jeg jammen kjøpt flere julegaver også, nå er jeg godt over halvveis!



ha en flott dag!

6 kommentarer:

Frihet-Natalie sa...

Så flott bord!!
Ha en fin middag og en koselig kveld!

Veronica Lauritsen sa...

Wow så flott! Orange er den perfekte fargen når det nærmer seg Halloween:)

Hege sa...

Kjempe koselig høstbord...ha en kjempe koselig vennindekveld.

Så deilig å være så godt igang med julegavene. Er igang jeg også,men ikke så godt igang :o)

Hege

Høstmamma sa...

Så koselig dekket høstbord! Herlige farger:-)

jordbærpiken sa...

Lekkert høstbord! Nå fikk jeg lyst til å ha gjester. :)

Den vogna er kjempefin! Ida har en annen type vogn som er mer pløsete, men med regulerbart håndtak. Jeg er så glad for at Anna fikk Briovogn, for jeg syns de er så mye finere. Minner meg litt om de gammeldagse vognene.

Den virker veldig solid og stabil, så jeg tror nok du blir fornøyd. Den Anna har er ca. 70 cm. fra gulvet og opp til håndtaket. Jeg har kikket på en som er større til Ida. Han i butikken sa at den var fra 6 år og oppover. Er det den du har sett kanskje? Den har større og tynnere hjul enn den Anna har fått.

Vogna er nok litt i største laget til Anna enda, men de vokser jo så fort, så det tar ikke lang tid før den passer strålende.

Lykke til med jakten. :) Veldig fornøyd med Chill-kjolen ja. Skulle gjerne hatt en selv. :) Ha en god kveld! Klem!

Vi skal forresten feire jul hos mine foreldre i år. Kanskje det hadde blitt tid til å treffes? Vi kan jo snakkes. Hadde vært koselig!

Kine sa...

Ang kalender,her gjør vi det veldig enkelt!En pakke til hver,hver søndag i advent..dvs,kun 8 pakker som henger på min drivved-grein:)
Orker ikke alle disse smådingsene som flyter overalt,og som allikevel ender i søpla her nei!
Du finner vel ut av det:)