fredag 8. oktober 2010

Høstbukett


Da mannen min og jeg var ute og spiste om onsdagen, for å feire 30-årsdagen hans,
sto det en nydelig blomsterbukett på bordet vårt på restauranten, med hilsen fra mamma. Utrolig koselig, og vi fikk ta den med hjem. Nå lyser den opp med sine herlige høstfarger i stua!



Endelig er den herlige fredagen her, og etter en full uke på jobb og i barnehage, skal det bli nydelig med helg! Jeg var tidlig ferdig på jobb i dag, så nå skal jeg rydde litt her, fyre i peisen og lage lasagne til resten av gjengen kommer hjem.


Er tilbake i kveld, silje-sin har nemlig fått en annonsør!



ha en fiiiiiin fredag!

5 kommentarer:

Therese sa...

Så hyggelig gjort av mamman din da!:)
Og buketten var jo kjempefin!
Mm..lasagne hørtes godt ut :)
Herlig og avslutte fredagen litt tidligere..!
Ha ei finfin helg!
Klem T.

Anonym sa...

Hei Silje!
For en nydelig bukett! d er alltid like trivelig å besøke bloggen din;) Må bare si at jeg synes du hvert i fall burde blitt nominert til å ha landets vakreste hjem (les bolig pluss)du har garantert Norges koseligste hjem:))!! god helg til dere:) Hilsen cathrine

Randi sa...

Så koselig da! Kjempefin bukett!

God helg!

Hege sa...

Overraskelser liker vi :o) Nydelig bukett. Koselig gjort av moren din.

Kos dere masse med Lasagne og sofa kos i dag.
We love Fridays :o)

Ha en koselig helg.

Hege

RoseSommer sa...

Ha en fin helg!
Annonsør? Hva/hvem/hvor/hvordan? Dette blir spennende.
Jeg hadde sagt ja til en Massør også jeg.....