lørdag 16. oktober 2010

Herlige lørdag!



Fredag har alltid vært den beste dagen i uka synes jeg, men nå tror jeg faktisk jeg har blitt enda mer glad i lørdagen! Jeg er så trøtt på fredagskveldene for tida, at jeg sliter med å holde meg våken etter klokka 20. Lørdag derimot, våkner jeg til blide barn som vil opp og se på barne-tv, og vi koser oss under pleddet før vi spiser en lang og deilig frokost. Klokka blir gjerne 12 før vi kommer oss ut av pysjen, og på dagen skjer det som regel noe koselig, som bytur eller besøk hos familie eller venner. Og så kommer kvelden. Hele familien koser seg med Skal vi danse, og når ungene er lagt, lager vi voksne taco, og så blir det godis etterpå:) Og søndagsmorgen er det min tur til å sove lenge....


Hvilken dag liker du best?:)


Bildene er fra i fjor høst. Nå om dagen må man jo helst ta bilder før klokka er 17..



ha en fin kveld alle sammen!

11 kommentarer:

RoseSommer sa...

Resirkulerte bilder går fint! Dager med frisk kropp og pent vær er deilige dager. Og heldigvis er det flest av dem! At en har omgang med hyggelige mennesker kan også gjøre en dag fin, uansett hvilken ukedag det er. God helg. Sov godt imorgen.

Elis@beth sa...

Herrlige bilder!

Jeg elsker lørdag-da har alle fri og bare koser oss med lang frokost, kos, besøk osv! Deilig dag! Søndagene er også bare herrlige!

Kos dere masse!

tante fiolett sa...

LØRDAG er helt klart den beste dagen med masse familiekooos ♥ Flotte bilder!!
Goood lørdagskveld til deg & dine:)
Klemmer fra Jeanette:)

(sjekk min give away, kanskje gaven faller i smak..;)

mimmi-leone sa...

Så mange nydelige bilder!
Før syntes jeg nok lørdagen var beste dagen, men nå er jeg ikke sikker lneger,akkurat nå er livet mitt slik at jeg jobber så mye i helgene, og har fri andre dager i uka..

Ønsker deg en nydelig helg med hilsen fra Mimmi-Leone

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg☺
Eg er glad i lørdag og☺ Er ein kosedag♥ Fredag lika eg pga gullrekka og godis☺☺

No vente eg på min kjære og hans heimelaga pizza og ser på skal vi danse☺

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Tove `blogg verden sa...

Jeg elsker fredagene:) er såherlig å komme fra jobb og vite at man har 2 fri dager foran seg : D

Gratulerer så utrolig mye med baby i magen : )Alle gode ting er 3 :P
Håper du er frisk og rask og nyter graviditeten : )
Klem Tove

Lillemai sa...

You have a wonderful blog with lovely pictures!
And...yes...I think I like sunday most - because everyone goes a bit slower. At the moment we have autumn holidays in Germany and everyday is like sunday...:-).

Hjertelig hilsen (that`s unfortunately all I know on norwegian),
Maike

whitebite sa...

FREDAG♥
Definitivt!
På lørdag er jo nesten helga allerede over.. ihvertfall på kvelden;o)
Men jeg er også som deg ganske trøtt på fredagene. Tvinger meg likevel til å sitte oppe lenge, og bare nyte tanken på at det er 2 fridager i vente!
Klem Linnea♥

ELIN sa...

Helt enig med deg. Fredagen er man gjerne litt sliten og trøtt etter en lang uke. Helgene er deilige når man bare kan slappe av og kose seg. Nyt søndagen. Klemmer fra Elin

Siw Aina sa...

Lørdager er alrighte de :)
Men her er det også fredag som er den store kosekvelden. God mat, god TV og ikke minst godis.

kråkene sa...

SÅ fine bilder dere har tatt ute i høstløvet:)Jeg liker også lørdagene aller best, med lange frokoster da vi er samlet alle mann!kjempefin blogg du har!!