fredag 1. oktober 2010

Herlige fredag!


Endelig er fredagen her, og den første dagen i oktober!

Den lokale blomsterbutikken hadde halv pris på alle varer i dag, så da kjøpte jeg med litt hjem. Roser, hortensia, eføy og lyng til å ha ute. Passet fint siden vi skal ha bursdagsfest med familien i helga:)



I ettermiddag skal ungene på kino med mormoren sin, og imens skal mannen og jeg spise på restaurant. Tror vi gleder oss alle sammen!

Nei, nå får jeg henge ut dynene til lufting, det er jo fredag!



ha en herlig dag!

10 kommentarer:

Merethe sa...

God Helg Silje, kos dere på byen! :)

Merethe sa...

God Helg Silje, kos dere på byen! :)

Julie´s drømmehjørne sa...

Fredag er en herlig dag! Ha en koselig helg! klem Julie

glad i hvitt sa...

Ha en flott helg og nyt den lille tiden med litt barnefri:) Klem Eli

Elis@beth sa...

Så masse fine blomster du har kjøpt! I morgen skal jeg på blomsterhandling-vi skal få takstmannen på besøk på mandag så koselig å pynte opp litt ekstra!

Kos dere masse!

_Elisabeth

Solveig`s familie og Interiør blogg!! sa...

Herlig med halvpris :) Nydelige blomster du har kjøpt inn til helgen :)

Kos dere med god mat og drikke :)

GOD HELG!
Klem fra Solveig

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg med blomster☺

God helg☺ Kos dåke med kino og restaurant☺

Klem M♥

RoseSommer sa...

Hmmm. Middag for to og lufting av dyner. Dette høres romantisk ut!!

Hege sa...

Nydelig blomster :o)
Ha en toppers helg.

Hege

tante fiolett sa...

Vakkert!! Utrolig flott blogg du har:)
God helg til deg og dine, klem Jeanette:)

Legger meg til som følger jeg, ser du har noen fra før..;)