mandag 11. oktober 2010

Gulrotmuffins


Her ordnes det til nok et selskap, i dag kommer pappa med samboer, og søstra mi med familie på middag! Etterpå skal vi spise gulrotmuffins:)



Jeg bruker alltid Toro Langpanne-miks når jeg lager gulrotkake. Rett og slett fordi den er så utrolig god. Før har jeg laget gulrøtter i marsipan til pynt, men i dag ble det noen ferdige i sukkerpasta som jeg fant i butikken.



På bordet pynter hvit pyntekål og servietter i duse farger opp. Nå får jeg gå tilbake til arbeidet, de som kjenner meg, vet at ikke alt er klart her enda;)



ha en fin mandag!



Oppdatering: bestikket jeg viste i forrige innlegg er kjøpt på Tilbords!

14 kommentarer:

Audhild sa...

Heldige heldige gjester som kommer til ditt nydelige hjem og blir servert så lekkert:) Du er utrolig flink å pynte Silje! Kos dere med besøk!

Hanne Mette sa...

Så flink du er til å stelle i stand selskap og til å invitere familie og venner.
Kan tenke meg det alltid er hyggelig å komme hjem til dere.

Muffinsene ser kjempegode ut!

Klem fra Hanne Mette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så søte! :)

Håper dere får en flott ettermiddag!

Vibeke ♥

Eirin sa...

Nam, nå fikk jeg lyst på muffins! Så flink du er til å stelle i stand for deg og dine.
Kos dere med besøk:)

gode grunner sa...

Disse så veldig gode ut! Jeg er enig med deg om at Toro sin blanding er topp ;) Enkelt og veldig god.
Bordet ditt var koselig pyntet. jeg regner med dere får et hyggelig middagsselskap! Kos dere og nyt mandagskvelden :)

mali-mo sa...

Blir nok en koselig middag tebnker jeg ;)Så koselig hos deg, som alltid ;)

Bakte mufffins he ri helgen også, slo til med hjemmelagede fordi jeg fikk en sånn superlett ig knallgod oppskrift fra en kollega, kanskje jeg blir bake-dame tilslutt ;)

Ha en flott uke Silje!

i mitt lille rekkehus sa...

Åhhh, disse muffinsene så kjempegode ut:) Vedder på at gjestene storkoste seg, og at maten falt i smak! En nydelig blogg du har!!

tante fiolett sa...

Namnam, det så godt ut:)
Heldige gjester;)
Klemmer fra Jeanette

Linda Camilla sa...

Artige muffinser! :)
Fikk nesten litt sånn Petter Sprett følelse! hihi.

klem lillemy

Hulda sa...

Så koselig at du tok kontakt, Silje! Har savnet deg, vet du. :) Tenkte på deg her en dag, da jeg tok fram julebladene mine, du er vel begynt å planlegge jul nå. ;) Du har vel buret framme. :)

Hulda sa...

Ja, tror vi hadde kosa oss med flere juleting, du og jeg, om vi hadde bodd nært hverandre. :) Fint vi kan utveksle noen tips og ideer her da. .:) Ja, er så smått begynt å legge noen planer jeg også, men enda mer blir det i november. :)

Maaike sa...

those little cupcakes look really cute and eatable!

Kristine sa...

Nydelig! dekket bord! De gulerøttene var jo lekre! Hva slags krem bruker på du gulrotmuffinsene?

Anonym sa...

Hei hei.
Nydelig blogg du har.
Har ønsket meg hvitt bestikk lenge, men ikke funnet noe som har passet. Men det du fikk er helt nydelig. Vet du navnet på det?
Ha en strålende dag.