torsdag 7. oktober 2010

Grønt er skjønt!


Det er alltid så spennende å åpne jule- og bursdagsgaver fra mamma. Hun vet akkurat hva jeg liker, og er flink til å finne gamle, spesielle ting! Denne gangen fikk jeg noen fine ting i grønt, en farge jeg har hatt lite av i huset vårt til nå, men jeg synes det ble veldig koselig. Det skjønne bildet er malt på glass, og jeg synes det er helt nydelig. Slike ting er med på å gjøre et hjem mer personlig synes jeg.




Et nydelig ullpledd fikk mannen og jeg i bursdagsgave fra svigerinna mi, hun er også veldig flink til å finne spesielle ting jeg liker:) Har fått så utrolig mye fint til bursdagen min i år, flere bilder kommer etterhvert, nå som det endelig er litt bedre lys å ta bilder i! Dette er første dagen denne uka det har vært sol og lyst, de andre dagene har det nesten vært skumring hele dagen!



Glassbildet som henger i vinduet fikk jeg av mamma til bursdagen i fjor.



 Og dette fikk jeg også i år, et fat i fil de fer.


Nå får jeg snart rope ungene inn, det er badedag i dag, og i kveld skal jeg på skravlekveld til en av de beste venninnene mine. Gleder meg!



ha en fin torsdag!


2 kommentarer:

RoseSommer sa...

Enig med deg; dette er spesielle og fine ting. Nå skal jo alt være lilla. Jeg liker godt lilla, men kanskje det kan bli for lilla i for mange hjem? Grønt er kjempefint. Og den litt mørke grønne var dus og fin.
Men - det blir vel lett å falle for lilla-fristelsen i advent, kanskje??

Siv Toril sa...

Så fine ting du har fått til bursdagen din! Er helt enig i at det er kjekt med ting som gjør hjemmet mer personlig! Bildet var helt nyyyydelig! Disse mammaene vet hva vi liker:) Klem