onsdag 13. oktober 2010

Grønnsaker til pynt, og en stor takk!


Først av alt må jeg si tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner i forbindelse med babyen vi venter! Over 100 hilsener, og nesten 2000 besøkende på en dag, jeg er fortsatt i sjokk... Tusen takk alle sammen!




I dag har vi hatt nok en bursdagsfeiring, den siste i denne omgang. Kjempekoselig besøk av kjære familiemedlemmer, og masse flotte gaver, så heldige vi er!
Både ute på trappa og på middagsbordet er det pyntet med "grønnsaker". Pyntekålen er en stor favoritt hos meg, og de står lenge! Rødløkene er kjøpt på Meny, en hel pose fra First Price til rundt 8 kr, det er billig og dekorativ pynt synes jeg!

I kveld skal jeg slappe godt av i sofaen. Juleboka skal finnes frem, jeg må få oversikt over hvilke julegaver som er i boks, og hvilke som må lages/kjøpes. I morgen skal ungene ha fri fra barnehagen, så da skal vi kose oss, og Augusta og jeg skal skrive bursdagsinvitasjoner, snart er det nemlig hennes tur:) Men først blir det en måned uten bursdagsinnlegg, det skal jeg love dere;)



ha en fin kveld!


tusen takk til alle som leser bloggen min! Og takk for alle mailer, jeg prøver å svare alle, selv om det kan ta sin tid... Beklager det!

11 kommentarer:

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så kreativt å bruke løk til pynt! det var jo faktisk veldig stilig også!

Norwaystyle sa...

Så stiiilig bord du har pyntet. Fantastisk nyhet med barn i magen. Gratulerer så mye. Det er det største i verden.
Klem

Kine sa...

Så koselige nyheter Silje,har gått å "ant" at det er et eller annet på ferde til dere hehe..
Kan hende fordi du har ymtet i et tidligere innlegg,at dere ikke var fremmed for barn nr 3 :D
Uansett,gratulerer nok en gang!klæm

Wenches lille blogg sa...

Hei Silje! Så utrolig flink du er til å dekorere bord! Må være en fryd å komme til dekket bord hos deg ;)
Ønsker deg en fin kveld.

Karinaen sa...

Nydelig som alltid hos dere :) Gratulerer med den kommende familieforøkelsen :)

Ha en nydelig kveld :)
Klem Karina

Marianne sa...

Jeg "fant" bloggen din for et par dager siden, og du verden for en flott blogg. Denne gir inspirasjon til tusen - du har virkelig sansen for detaljer. Ellers gratulerer så mye med babyen som er på vei. Vi ble selv foreldre til ei lita prinsesse i fjor. Vi har adoptert henne fra Kina, og er bare så takknemmelig for denne skatten vi er så heldig å ha fått. Nå gleder jeg meg til å følge bloggen din videre. Er veldig glad for å ha oppdaget denne :))) Ønsker hele familien en flott dag :)

Siri Walle Øen sa...

Hei, hei!
Gratulerer så mykje med "glade" nyheter i magen....spanande tid du går i møte :)).
Bloggen din er kjempe fin og til stor inspirasjon :))
Ha ein fin torsdag.
Med vennleg helsing Siri

Anita fra hjerterommet sa...

Artig å tilfeldig dumpe innom denne bloggen, for rett foran meg på bordet står det 3 pynte kål i en vase. Forste gang jeg har forsøkt meg på disse, de er jo så utrolig vakre. Håper de står lenge som du skriver.

Ha en fin dag videre!

Anonym sa...

Så utrolig koselig med barn i magen :)Gratulerer!!!! Har 3 jenter selv og føler meg som verdens rikeste. Det er flott med 3 barn.
Bloggen din er bare så nydelig. Syntes det er så koselig å titte innom bloggen din. Men et spørsmål. Jobber du ikke ??? Skjønner liksom ikke åssen du har tid til alt? Være så kreativ, ha det så fint, ordne og styre som du gjør, ta bilder, blogge....osv.... beundringsverdig om du har full jobb i tillegg.... Jeg har ikke sjans i havet....med 3 små, full jobb og alt som hører med. Uansett gøy å få massevis av inspirasjon fra ditt hjem :) :)

Hverdagsglimt sa...

Kjempefint pyntet bord, som alltid:) Så kreativt det var å bruke rødløk som borddekorasjon.Du har alltid så lure ideer. Henter masse inspirasjon fra bloggen din Silje. Ha en flott dag vidre:)
klem Linda:)

Vilja sa...

Har sett gjennom en del av innlegene dine på bloggen nå. Liker virkelig det jeg ser :)
Så flink du er til å pynte, veldig kreativ!

Må si jeg henter masse inspirasjon fra bloggen din!