fredag 22. oktober 2010

Fargerik frøken!



Som jeg har skrevet før, er svigermoren min en kløpper med strikkepinnene! Nå har Augusta fått en ny, fargerik kjole i deilig alpakkagarn! Den måtte brukes da vi skulle på bytur i dag:)


  

Først måtte de utforske den fine snøen som hadde kommet! Storebror var kjempefornøyd, mens lillemor er fortvilet fordi hun fikk en snøball i nakken..


Som sagt har vi vært i byen i dag. Jeg kan krysse av noen flere julegaver på lista, og noen bursdagsgaver fikk vi også kjøpt. Pluss at det ble både kafètur og is, da er alle fornøyde:)


Nå blir det fredagskos!



ha en fin kveld!

17 kommentarer:

Kristin sa...

Så fin liten snuppe. Den kjolen holder Mamma på med til min lille fröken også, den er så söt. :)

Nina og cocobongoo sa...

For noen skjønninger og for en herlig kjole:)
Ønsker deg en herlig helg!
Smil og klem

frydogsans sa...

Så fin den kjolen var da :) Ha en nydelig helg !! :)

Lotte`s lille verden sa...

Å så fin kjole.. Er så koselig med hjemmelagede ting! Jeg er helt hektet på å hekle om dagene og har nå begynt på vognteppe nr 4, dvs. at jeg har et jeg hekler på hos min foreldre, og et jeg kan kose meg med hjemme hos meg selv, slik at jeg til enhver tid kan finne frem heklepinnen.. hoho..

Kjekt tidsfordriv det! :)
Ønsker dere en fin helg!

Hanne Mette sa...

Nydelig kjole! Hjemmestrikkede ullklær er det fineste jeg vet.
Høres ut som en koselig bytur dere hadde også. De små er så skjønne.

Ha en fin fredagskveld.

Klem fra meg

Silje sin blogg sa...

For en fin kjole! Den blir varm og god mot vinteren. kule farger for ei lita snuppe;)

hjertero.com sa...

Herlig kjole!

Ble veldig fascinert da jeg så innlegget om fuglematen! Har alltid lurt på hva man bruker som fett til å binde alle frøene, og nå fikk jeg jo svaret! Kjempetips til aktiviteter med barn, så jeg gleder meg til Lyder blir litt større og jeg kan ha hobbyverksted med ham! :)

Ha en super helg!

Klem Silje

kine sa...

hei!
likte den kjolen godt, er så glad i hjemmestrikket. :)
ønsker deg og dine en herlig kveld!

Klem fra Kine

Nicco sa...

Så fantastisk lekker kjole, utrolig kjekt med hjemmestrikket!
Skjønne barn dere har.
Ha en fin fredagskveld og helg!
Nicco

Anonym sa...

Du har en fin fin blogg:)
Og en fin fin svigermor!

Har en drøm... sa...

Nydelig kjole i herlige farger ♥ Er så deilig med slike freshe farger på småjentene syns jeg:))

De er bare helt nydelige de barna dine, begge to:))

Ha en herlig helg!

Klem Line

trinemamma sa...

Nydelig kjole i spreke farger. Jeg elsker å strikke og kjolen er veldig inspirerende :-)
Nydelige barn du har også!

cissemosse sa...

Skjønn kjole! Barn elsker jo farger og alpakka er mykt, deilig og varmt! Kan jeg spørre hvor den deilige dunjakken til Augusta er fra? Den så virkelig deilg ut, med pels på hetta og litt lengde! Er den brun eller svart?

tante fiolett sa...

Sååå søt lita tulle i en superfin kjole:)
Goood helg til deg & dine ♥
Smil & klem fra Jeanette:)

pssst: jeg kjører en give away på bloggen min, ta en titt hvis du vil;)

ELIN sa...

Så nydelig høstkjole hun har fått. Kos med bytur og cafe besøk. Ønsker dere en flott søndag også. Klemmer fra Elin

9na sa...

Å så fin, og fuglematen så koselig ut og he var det jammen en koselig blogg til å lese!

hege sa...

Jeg lurer også på hvor den boblekåpa til Augusta kommer fra?Snuppa på snart 3 hadde elsket denne,hun er som en istapp :)