søndag 3. oktober 2010

Bursdagssøndag!


God kveld:)

I dag har vi hatt besøk av familiene våre, for å feire min bursdag, som har vært, og mannen sin, han fyller 30 år denne uka som kommer:) Vi serverte fletteloff, med forskjellig pålegg, som karbonader og løk, laks og eggerøre, og litt annet. Til kaffen ble det oreokake og kanel- og vaniljeboller.

Skulle lastet opp flere bilder i dag, men fikk det ikke til:) Har forstått at flere har slitt med det de siste dagene. Og nok en gang har jeg fått tilbake den teite måten å laste opp bilder på, har flere det? Noen synes sikkert den er bra, men jeg synes det er mye mer tungvint. Ja ja:)

Nå blir det sofaen, og kanskje vi orker en bolle til også:)



kos deg i kveld!

23 kommentarer:

Zondra Art sa...

beautiful table!!!

Zondra Art sa...

beautiful table!!!

Tante Hilde sa...

Høres godt ut. Et nydelig dekket bord. Dette kan du. Ha en fin uke. Klem fra tante

SiljeVanilje sa...

Så fint dekket bord!:o)

Jeg synes også det har vært utrolig tungvint å laste opp bilder den siste uka.. Håper den "vanlige" lettvinte måten kommer tilbake ganske snart!:o)

Ha en fortsatt fin kveld!:o)

Fru & Frøken C sa...

Så fint du har dekket bordet. Du er kjempeflink. Ta deg en bolle til:)Kos deg. Nyt søndagen.
Vi er ny i bloggverden, stikk gjerne en tur innom bloggen vår om du vil.
Frøken C

Mitt ☆ Mine sa...

Gratulerer med overstått!! ;) KJempelekkert bord du har dekket - og all den maten hørtes kjempe god ut!!

Jepp - har trøbbel med opplastning for tiden jeg også. ;(

Ha en fin uke!

klem

asbjørg sa...

Du dekker så nyydelige bord!!
Ha en fin kveld!

Silje sin blogg sa...

Det så ut til å være ett koselig selskap, med tanke på det flotte bordet og en fristende meny. Jeg har også hatt problemer med opplastingen. Det tok 4 timer å poste ett bilde! Men det gikk til sist;)

Trine sa...

Lekkert bord som alltid- dette er du god på! Har fått masse inspirasjon fra deg ;-)

Herlige bilder!
Enig med deg, håper den "vanlige" opplastningen kommer tilbake igjen, for dette er tungvint :)

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem Trine

RoseSommer sa...

Får håpe du ikke blir lei bildenedlasting, for vi vil se MER!

Jeg liker heller ikke den nye "fantastiske" måten.

Jeg er så gammel at jeg husker da EDB-maskinene (!) var 1 meter lange og ikke kunne gjøre nesten noe.

Så kom PC-ene og dette diktet fulgte med på min arbeidsplass:

"I really hate this damned machine.
I wish that they would sell it.
It never does quite what I want,
but only what I tell it....."

Vel, nå tror jeg at det er en liten blogger-gnom som lager rot for oss. La oss håpe verden vil gå framover snart.

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med dagen Silje:)Vakkert pyntet bord, og menyen hørtes jammen god ut;)
Vi har hatt bursdagfeiring idag vi også, av en 10-åring. Men tror du ikke jeg glemte å ta bilde av et ferdig pyntet festbord da??! Joooda.
Bedre lykke neste gang kanskje;)
Klem fra Line

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig bursdagsbord du har ordnet til og så deilig det hørtes ut med fletteloff med forskjellig godt på legg. Jeg elsker hvetebakst og kan ikke få noe bedre enn deilige smørbrød :-)

Jeg har kjempeproblemer med bildene etter at Blogspot byttet opplastingsmåte, tror jeg brukte halvannen time på å laste bildene til bloggen min i kveld :-O

Gratulerer med dagen både til mannen og til deg!

Klem
Netta

Drømme verden min! sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag!
Herlig bilde av prinsessa di som passer kenwooden i nattkjole og morgenkåpe:)

Ønsker deg og dine en flott uke!
Klem fra Margit

ann helen sa...

Nydelig bor du har dekket, og maten som ble servert høres kjempegod ut.

Har jubileum på bloggen min, koselig om du har lyst å være med på trekningen.

Ønsker deg en flott uke, klem.

Torgunn Hansen sa...

Hei Silje!
Ville bare si at jeg titter innom bloggen din ofte. Blir alltid i så godt humør av innleggene dine, de har alle en sånn positiv tone :) Du inspirerer masse i form av interiør og hverdagsliv!

Tuusen takk Silje!! :)

Mvh,
Torgunn Hansen

Ruths datter sa...

Lekkert bord du hat dekket. Ja jeg har også fått en idiotisk måte å laste opp bilder på. det tar en evighet av tid. Mister nesten lysten til å blogge.Kanskje det ordner seg snart.
Klem

Kine sa...

Så fint dekka bord:)

Kari-Anne sa...

Gratulerer med dagen som var, til deg og din mann! Jeg er ofte å titter innom bloggen din. Den er så inspirerende og koselig å lese:) Selv har jeg akkurat begynnt med blogging og det virker kjempe gøy!
Hilsen Kari-Anne :-)

Gammel stil sa...

For et nydelig dekket bord! Så flinke dere er:) Det høres veldig hyggelig ut! Vi hadde bursdag på lørdag, og hadde feiring vi også:)

Stor klem:)

Safina sa...

koselig:)
Du dekker de nydligste bord, og er utrolig flink med blomster!
kos

xxx

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Nydelig!!

Håper dere har det fint :-)
Godklem J

Ninni sa...

For en nytelse å komme til et SÅ flott dekket bord! Trenger ikke mat engang:)

FruLisa sa...

Nydelig & enkelt bord:-)