søndag 17. oktober 2010

Bilder til årets julekort!


Ja, de tror jeg faktisk vi har tatt i dag! Jeg ville ta bilder mens det nydelige været og de flotte høstfargene er her, november har jo en tendens til å være grå og tåkete. Så med mindre vi plutselig får det perfekte vinterlandskap ute, blir dette temaet på årets julekort. To lyslugger i Mariusgensere, omgitt av herlig høstløv!




Bildene som ble best vises ikke her, men når jeg har bestemt meg for hvilke jeg skal bruke, kanskje jeg viser flere, for det var mange fine! Det burde det jo bli når man tar 260 bilder på 20 minutter;) Genserene er strikket av ungenes bestemor, og der har vi vært på koselig søndagsmiddag i dag!



Høsten er og blir min favoritt. Det er nesten magisk å være i en park med majestetiske trær på alle kanter, og blader i de nydeligste farger som daler nedover... Og masse kastanjer på bakken, det er bare å plukke!



ha en flott kveld du som er innom her!

19 kommentarer:

Femme Famille sa...

Kjempefine bilder av to nydelige unger :)
Må snart komme oss ut og få tatt bilder vi også - men først, selge hus :)

Ha en fin søndagskveld.

Lene

irene sa...

Underbare bilder! Det er bare sååå vakkert på hösten!

Irene

Tulip sa...

Så flotte bilder, ja de vil jeg tro egner seg til julekort.

Gratulerer med barn i magen forresten. koselig!
Håper formen er fin:)

Frihet-Natalie sa...

Flotte bilder!!!

kine sa...

sååå nydelige!!
er så glad i mariusmønsteret så det pleier jeg også å strikke:)
blir nok noen veldig flotte julekort!

klem fra kine

renate sa...

Utrolig flotte bilder::)) Nydelige barn i flotte gensere. Det minner meg på at jeg bør ferdigstille mariusgenseren jeg har i korgen...Ha en fin kveld:)

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine bilder :-) Ha en fin kveld :-)

La Casa Linda sa...

God kveld

Så hærlige bilder du har tatt, og JA skjønner det blir mange bilder i slike omgivelser.
Skikkelig fine...
Vi har bare regn her oppe, men håper på finvær slik at vi kan ta julekortbilde og.
Men innen den tid har vel bladene blåst bort og snøen lagt seg ;D hehe*

Ha en fin kveld da ;D

mali-mo sa...

Kjempefine unger og kjempefine jumpere og kjempefine bilder ;)

Skjønner dere har hatt en herlig dag, og da blir ofte bilden litt herlige også ;)

Håper du nyter dagene med lille bebisen der inne ;) Klem ;)

Lene sa...

Heisann!

Så vakre bilder av to nydelige barn! Gleder meg allerede til å se flere av bildene! Tenk neste år er det en liten til som skal være med på julekortet... ♥

Jeg gleder meg sånn til å følge deg i den spennende tiden som kommer!

Nå er det snart kvelden her i huset, vi skal tidlig opp i morgen og da gjelder det å komme seg i seng i rett tid... I morgen skal jeg innom lille martine ( som er en nyyydelig butikk ) og se om jeg finner julekjole til lille Alma. Synes det er så hyggelig at de er annonsør på bloggen din. Dere kler hverandre ♥

Ønsker deg en fin kveld!

klem ♥

Et hverdagshjem sa...

Flotte bilder! Og så fint høstvær dere har hatt i dag :)
Bilder til julekort må vi også få gjort en dag, i fjor ble det høstbilder og det var veldig fint :)

Ha en koselig søndagskveld :)
Klem :)

Anonym sa...

Nydelige bilder :o)

Ha en fortsatt strålende høst :o)

Sol

Anonym sa...

Jeg synes du er så flink til å gjøre det så koselig ! Veldig koselig blogg du har ! Titter innom her av og til !
Ha en fin uke !

Miriam sa...

Så flotte bilder du har tatt,
syns absolutt de burde brukes.
Ha en fin uke

mi-rachel sa...

koselig bilder!

GirlofNorway sa...

Så herlige bilder!

Herlig med de fargene ute og klare farger på Mariusgenserene!

Ha en flott uke!

tante Hilde sa...

Skjønne bilder av ungene. Nydelige høstfarger. Ha en fin uke. Klem fra tante

Har en drøm... sa...

Åååå, for noen VAKRE bilder!
Fantastisk ♥
Høsten er bare nydelig!

Ha en herlig Mandag!

Klem Line

Lotte`s lille verden sa...

For noen nydelige bilder.. Merket nå at lysten på mine egne små ble enda større (noe jeg ikke trodde var mulig)! Gleder meg til jeg skal ta slike koselige bilder av mine barn - det blir stas det!!

Helgene deres høres jo også bare helt vidunderlig ut! Dere er flink å kose dere, og det inspirerer! Jeg satt forleden dag, tidlig før fuglene hadde stått opp med levende lys og et nystekt rundstykke i et sovende hus før en travel skoledag brøt løs! Slike stunder er gull verdt!

Ønsker dere en fin fin dag!! :)