lørdag 4. september 2010

Septemberhage


Septemberhagen er jammen flott den også. Og enda finere blir den!




Jeg er så imponert over at flere rosebusker er fulle av knopper! Syrinhortensiaen skifter til en nydelig rosafarge....





Slik ser rosebedet ut nå. Jeg er så glad og overrasket over hvor mye alt har vokst, og særlig noen av rosene!



Slik så bedet ut i juli. Winchester Cathedral er en av mine yndlingsroser.


Her lukter det nydelig av taco, mannen er kokk i kveld. Etterpå blir det sjokolade og potetløv, helgene er herlige! Noen spurte forresten om hvor jeg jobber. Jeg er utdannet sykepleier, og har begynt å ta ekstravakter på et avlastningshjem for barn. Utrlolig spennende og givende!




ha en herlig lørdagskveld!

9 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Så nydelige bilder fra hagen din, Silje. Gleder meg til jeg kan begynne i min egen hage. :) Kos dere i kveld! Klem!

ennahs lille hjørne sa...

Herlige september bilder:)

ser jeg godt kunne ha tenkt meg en hage.. men det kommer vel med tid og stunder...

Anonym sa...

Fine bilder som alltid Silje!
Artig å høre hva du jobber med! Jeg gjør nemlig akkurat det samme;o)
(en av jobbene mine er på en avlastning for barn med autisme)
Er utdannet barnevernspedagog, og synes det er spennende å jobbe sammen med ulike yrkesgrupper som f.eks sykepleiere!
Ha en fortsatt fin helg!
Linnea♥

Et hverdagshjem sa...

Så nydelige bilder! (som alltid:))
Imponerende bed du har laget, så langt har ikke jeg kommet i min hage!

Klem, M

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei silje. Lurer på en liten ting. Hvordan får du opp bloggen din på blogglisten. Jeg har registrert meg og kopiert inn i malen så jeg får den knappen på siden min, men innleggene kommer ikke opp der allikevel. Har jeg lagt den inn på feil sted i malen eller er det noe mer jeg må gjøre for å få innleggene inn i blogglisten? Håper du kan hjelpe...Beate

gardenandangels sa...

Septemberhagen kan virkelig være vakker !!Nydelige roser..håper du får glede av de lenge enda..syrinhortensiaen kunne jeg godt tenkt meg..må nok få meg en..
Veldig fine bilder !
Anne

Frihet-Natalie sa...

Fine bilder fra høst-hagen!!
Høsten er jammen fin den også.....kos dere!

anne - moseplassen sa...

nydelige bilder fra hagen. Visst er høst vakkert :)

Åshild - prydeligbloggen sa...

Så deilige hagebilder. Kjenner at det hadde vært godt å ha sin egen hage i stedet for en leilighet på 42 kvm midt i Oslo. Men desto finere er det å surfe rundt og titte på andres hager :) Ha en fin søndag!