torsdag 16. september 2010

Rosa stettfat ♥



Dette nydelige stettfatet fikk jeg også med meg hjem fra mamma i går. Mamma har så mange flotte ting, og i den nye leiligheten skal det gå i gylne farger, så da syntes hun ikke dette rosa passet inn. Jeg jublet selvfølgelig, for det passer veldig fint inn her;)


Her er ungene i seng, og jeg skal lage litt kveldsmat (les:Grandiosa) til mannen og meg. Så blir det stearinlys og å kikke litt på tv, det er ikke tvil om at høsten er her. Det er mørkt når klokka er litt over åtte.



ha en fin kveld!

11 kommentarer:

Lev Livet Lett Lokki sa...

SÅ nydelig med roser og lammeører, det var en veldig delikat kombinasjon!
Vakkert - ønsker deg en herlig kveld!
Klem Lokki

ennahs lille hjørne sa...

Wow, det var utrolig lekkert!!!!
Jeg er ikke noe glad i rosa men dette fatet var bare helt nydelig!!!

Christine C sa...

Så flotte farger - fatet var jo som en blomst i seg selv.
Ha en fin kveld videre :-))

Ruths datter sa...

Det fatet og den rosen. Oj sann for noen glade vakre farger. Kjenner fargegleden i meg når du byr på disse fine bildene.
Klem til deg Silje

Har en drøm... sa...

Lekkert stettefat ♥ Herlig rosa:)
Veldig greit med en mamma med masse flott, særlig når det ikke passer hos henne lenger...

KLem Line

LykkeLise sa...

Det var et nydelig fat:)
Fikk nettopp mitt første rosa stettfat selv, og det skal det mye godt på i høst;)

Klem Lise

Anita S Home and Wine sa...

Så flott fat og fine bilder du viser.
må le... grandis er ofte kveldsmat her også ;)
hilsen fra anita s

RoseSommer sa...

Det er svært, svært sjelden jeg føler antydning til misunnelse. Men det stettfatet trigget noe langt bak i ryggmargen. Hmmmmm....
Ønsker meg, ønsker meg, ønsker meg....

Linda Camilla sa...

Det var utrolig nydelig stettfat! Heldig med den! Ekstra moro er det når du har fått den av din egen mamma :)

Kos deg i kvelden!

klem lillemy

Vigdis ♥ sa...

Så nydelig! Har aldri sett sånn før...

Min stil sa...

Åååh, det var jo bare så fint, og passer perfekt inn hos deg. Heldig du var. Ønsker deg en strålende helg.
:) Susanne