søndag 19. september 2010

Rolig søndag


Vi har hatt en rolig og deilig søndag. Nydelig høstvær, besøk med vaffelservering på formiddagen, og middag hos mamma etterpå. Nydelig mat og god dessert. Jeg synes det er så koselig med familiebesøk på søndagene!

Augusta har vært opptatt i lekestua, og serverte bestemor kaffe og kaker.



En liten huskatt har visst også flyttet inn. Min spreke svigermor er alltid med i leken, til stor glede for ungene:)



Litt nytt i vinduene. Blomsterpottene har jeg fått av mamma, og de flotte begoniaene fikk jeg av tante. Ble veldig glad for begge deler:)



(overse de skitne vinduene... De skal få seg en vask til uka:))



håper du har hatt en fin søndag du også!



ha en flott kveld!

8 kommentarer:

Dahoam sa...

I love your blog!!!
Every day I have to look in your wonderful Home!!!
Have a nice sunday-evening!
Best wishes from Germany,
Melissa

det hvite hjerte sa...

Nydelige
stemningsbilder
av barn og bestemor
lek og morro
familie og venner
hvilken herlig
sønhøstdag ...!

klem til deg

Pernille sa...

Du er så flink og dyktig til å ta fine bilder Silje:) Ser ut som dere har hatt en perfekt høstdag!

Klem / Pernille

Siv ♥ mitt lille hjem ♥ sa...

Herlige familien ♥
Nydelige bilder..

Kvalitetstid med familien gjør godt og herlige minner å ta med seg :)

Ha en god uke !

Janne Lillian ♥ sa...

Å.. så koselig det hørtes ut. Jeg gleder meg til lekehytta her også blir ferdig ;) Da blir det nok litt oppvartning der ute også.. ♥

Ha ei god uke Silje ♥

Hanne Mette sa...

Se den skjønne lille husmora som steller i leikestua da.♥
Herlig!
Høres ut som en veldig fin søndag.
Klem fra Hanne Mette

Vigdis ♥ sa...

den lekestua er så nydelig! ser ut til at dere har hatt en kjempekoselig helg. det er bra :)

4childrenorganic sa...

Viktig med slike "rolige" dager innimellom hvor familien har tid til hverandre.
Nydelige bilder!
Anna