torsdag 16. september 2010

Pakke i posten!


I dag fikk jeg meg en overraskelse da jeg hentet posten, der lå det nemlig en pakke og ventet på meg! Den var fra ei herlig jente som heter Mette, som jeg har blitt kjent med gjennom bloggingen og på Facebook!

Jeg fikk en kjempedeilig krem (den lukter helt nydelig!) og en herlig hjertelysestake i zink!
Lysestaken har jeg faktisk hatt i hendene i flere interiørbutikker, men så har jeg liksom ikke unnet meg den! Og nå fikk jeg den i gave:)

TUSEN TAKK skjønne Mette, hvis du leser dette, jeg sender deg en mail i kveld!

Mette har forresten nylig startet en egen interiørblogg, den kan du se her!

Nå får jeg lage ferdig middagen, måtte bare vise dere den nydelige pakken! Er tilbake i kveld, med bilder av en annen gave:)



ha en fin ettermiddag!

4 kommentarer:

Mira sa...

Sånn ein fin gave! likte godt det sinkhjerte- lysestaken.

Tror eg vil kikke innom Mette.

Sender ein klem til deg!

Ruths datter sa...

Så koselig for deg da. Fordi du fortjener det.
klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

Gratulerer med nydelig gave - så moro!!
Ønsker deg finfine høstdager!
Klem Lokki

Silje sa...

Kjempefin blogg du har Silje! Inspirerende :) Kammerstaken i sink var NYDELIG. Vet vi hvor Mette har fått tak i denne herligheten? Ha en fin dag :)