mandag 27. september 2010

Nytt på gutterommet



I dag har jeg vært i byen en tur, jeg skulle en del ærender. Men det var en sånn dag som jeg ikke fikk fikset noenting.. Enten var det jeg skulle ha utsolgt, det var feil str (jeg skulle blant annet ha ullklær til barna) og sånne ting. Er det ikke typisk. Dagen begynte faktisk med at jeg parkerte utenfor matbutikken, etter å ha levert ungene i barnehagen, og oppdaget at lommeboka var hjemme. Jeg burde jo egentlig skjønt det allerede da, at dette ikke var den beste dagen;)



Men noe kom jeg hjem med, jeg fant dette putetrekket fra Green Gate, og så ved en tilfeldighet at det var på halv pris. Så da ble det litt nytt til gutterommet i dag:)


Merker at jeg har lite energi når kvelden kommer nå, ender som regel opp i sofaen. Flere som har det sånn? Er vel litt typisk når det er høst, og mørke og kalde kvelder:)



ha en fin kveld!

16 kommentarer:

milla sa...

Kjempe stilig trekk !! Gutterommet vårt er ikkje ferdig stylet men planen er å bli ferdig i løpet av vinteren.
Enkelte dager har ein berre maks uflaks men slik er det ;) Blir nok mest strikkepinner i sofakroken her og på kvelden :) Deilig er det og !! Elsker høstkvelder !! Ha ei flott uke !! KLEM MILLA

Gabi sa...

...absolutely perfect and so cosy - I love it so much.
Love Gabi

Christina sa...

Kjempe flott trekk,stillig!
Ha en flott mandag!
Klem Christina

Lene sa...

Hei du!

Jeg vet akkurat hva du snakker om... Har hatt en slik dag selv i dag. Burde vel tatt en rydderunde i huset nå, men her sitter jeg med pc og cola zero.... Høsten er egentlig en favoritt hos meg, men samtidig merker jeg at mørketiden er her... Bra det snart er jul, så har vi noe å kose oss med!

Kos deg i sofakroken du, så blir dagen i morgen mye bedre skal du se!

klem,Lene

Hegeslilleboble sa...

Kjempesøt pute!

Et hverdagshjem sa...

Det er vel slik det er på høsten... Har ikke ork til noen ting jeg heller, i kveld burde jeg feks ryddet og støvsuget, men sitter i sofaen med pepsi max og potetgull istedet :/

mali-mo sa...

Så koselig at vi har likens gris ;) Green Gate er aldri feil da ;)

Noen dager er bare akkurat SÅNN ja..men morgendagen blir nok bedre. Jeg hadde gledet meg til morgenens fridag i en uke, bare for å finne ut at jeg har legekontroll midt på dagen og deretter må på et møte for jobben likevel..sukk, og vips er dagen ferdig ;)

Og om kvelden gjør jeg som deg, idag har vi skrudd på EN dør på tv skapet etter at mali var i seng, og nå er det sofaen her også ;) Da er det bare tre dører igjen, og vi blir da kanskje ferdige til helgen? Hihi.

God uke til deg Silje!

Siv Toril sa...

Så fint trekk! Ble veldig koselig:) Kjenner godt til det der med sofakroken... Liker godt høsten! Sitter og sløver med et ullpledd og en kopp te... Herlig! Nyt kvelden! Klem

4childrenorganic sa...

Veldig koselig gutterom! Kan jeg spørre deg om en ting? Den flotte traktorplakaten - er den å få kjøpt noe sted? Har en liten pjokk som er helt opphengt i traktor greier...
Hilsen Anna

Mitt liv på Storhaug sa...

Så fint putetrekk. Er det årstallet guttungen er født kanskje? Hadde våre stilig:o) Er litt godt og å kunne sette seg ned i sofan med god samvittighet. Ha ein fin kveld!=)

Trine sa...

Veldig typisk, sånn hadde jeg det i helgen. Alt som kunne gå gærent gikk gærent ;) Hehe!

Bedre lykke neste gang..?

Her også merkes det at høsten har gjort sin entrè. Jeg hiver meg på sofaen så fort jeg har anledning og blir liggende.. :S

Riktig god natt og takk for alltid så fine innlegg!

Klem

Thea sa...

Det er noemed Murphys lov ja... Begynner dagen sånn så fortsetter det.. Kjenner til det hehe:) Men du fant iallefall et kult putetrekk!!

Siw Aina sa...

Er vel ikke utypisk at man blir mere utladet nå når det er mørkt på kveldene nei.

Flotte nyanskaffelser til gutterommet :)

Anonym sa...

Begynn å trene, da får du masse energi:) Selv om det er pyton å komme seg på trening i starten, så gir det faktisk masse overskudd når man kommer inn i det. Jeg er også sykepleier og har muligheten til å trene på formiddagen, og det er kjempedeilig. Anbefales:) Da har man også bedre samvittighet for å sitte litt i sofaen på kvelden.

Tante Hilde sa...

Hei igjen Silje. Såå mange fine høst bilder .Du har så mange fine lykter og du pynter så koselig. Idag er jeg hjemme og pakker opp etter en flott uke med 40gr.Har gledet meg til å se bloggen din igjen . Ha en fin dag. Klem fra tante.... Håper suppen smakte he he

Anonym sa...

Flott gutterom!
Er også nyskjerrig på traktor plakaten/ bildet. Hvor får man evt. tak i en slik? Har to gutter som liker traktorer veldig godt.

Mvh
Bente