lørdag 25. september 2010

Lys i hver en krok....



På kalde og regnfulle septemberdager tenner vi lys i alle kriker og kroker. Tror faktisk vi skal fyre etterpå, synes det er så kaldt i dag! Jeg har forresten funnet frem noen gamle juleblader også, og de skal jeg kose meg mer med i kveld.



 Huset er fullt av blomster etter bursdagen min, og tusen takk for alle gratulasjoner fra dere!

Zinkhuset var en av bursdagsgavene jeg fikk, helt nydelig...





Og krona med lys i fikk jeg også, av søstra mi! Bilder av de andre gavene kommer etterhvert. Jeg fikk så mye fint!!


    

I dag har vi vært i bursdag, og nå steker mannen min og ungene pannekaker. Så skal vi voksne ha taco i kveld, her koser vi oss i helgene:)



ha en fin lørdag!

17 kommentarer:

Lykkeliten sa...

En forsinket bursdagshilsen fra meg til deg.
Kos deg med masse lys, og fyr på peisen for nå er det skikkelig høst!

Klem Lykkeliten

Gammel stil sa...

Nyyydelig:) Er så glad vi fant din blogg:)

Karin sa...

Hei,så koselige bilder du viser av lys i kriker å kroker.Så veldig deilig ut.Ønsker dere en god helg alle 4.Klem fra Karin

RoseSommer sa...

Jeg vil også ha rosa kamera!!!
Headeren din er nydelig. Hva sier gjestene dine når de kommer til et sånt bord? Er de vant til at du har det "på stell", eller tar de seg tid til å kikke på alle fine detaljer. Håper det. Jeg har noen sånne gjester. De er koselige. (Nå skal jeg snart be dem så de får se de nye møblene våre.)
God helg.

Vigdis sa...

Hei:)

Kjempefin blogg du har, denne vil jeg gjerne følge.
I tillegg er vi også like gamle, gratulerer så mye med dagen som var i går;)

Masse fine bilder her, flott hus dere har!

Hilsen vigdis
Min Blog: http://vigdistardagenfatt.blogspot.com/

Et hverdagshjem sa...

Nydelige bilder - som alltid! Mange tente lys her også, koselig når det begynner å mørkne :)
Det ene bildet ditt fikk meg nesten i litt julestemning :)

Kos dere i kveld!

Klem :)

pippilotta sa...

K♥O♥S♥E♥L♥I♥G♥

Piulfen sa...

Så pent og hyggelig det er hjemme hos deg, det oser av godt steming. Og man får lyst til å flytte inn. ha en god lørdagskveld.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg det var her♥
Er så kjekt å tenne lys no ja☺

Fine gåver du har fått☺

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Karen sa...

Så fin blogg du har:)
Masse lekkre bilder av lyse kroker... Det er så deilig med høsten, når man kan tenne lys, fyre i peisen og bare kose seg :)

Ha en fortsatt fin helg!

*klem fra Karen*

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselige bilder! :) Det så koselig med levende lys i høstmørket.

Klem

Lotta sa...

Herlig som alltid:)

Margrethes hus og hage sa...

Det er lys overalt her også. Det er så koselig! Og fyr i ovnen er det også. Det er godt en sen septemberkveld :)
Flotte stemningsbilder du viser i dag! Og skjønne barn :)

Hilsen Margrethe

Wenches lille blogg sa...

Her tennes det lys hver kveld, spesielt i høstmørket!
Kjempe fin header, som alltid :-)
Ha en flott kveld :-)
-Wenche-

Hegemors store, lille verden sa...

Kjempekoselig blogg!:)

whitebite sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag Silje!
eeelsker den lykta di, i sink med stort hjertehull foran♥
Søndag, enjoy!
Linnea♥

Silje Hagir sa...

Liker så godt bloggen din Silje. Gratulerer med vel overstått. Ha en nydelig søndagskveld. Hilsen Silje :)