onsdag 29. september 2010

Husmortips: Rene vinduer


I dag vil jeg dele et lite husmortips med dere:)
Da jeg var i bursdagen til tanta mi tidligere i høst, ble jeg fortalt om noen fantastiske vinduskluter!
Det er en 2-pack fra Nille, til 49 kr. Den gule vrir man opp i vann (uten såpe!), vasker vinduet (ute eller inne!), og etterpå tørker man over med med den blå. That's it! Og det blir så fint! Herlig å kunne sitte inne når sola står på, og slippe å irritere seg over striper etter nalen og hjørner som ikke er rene. Med kluten kommer man til overalt!

Det var dagens tips fra meg:)



ha en fin onsdag!

31 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh!! Fantastisk!! Det ska eg ha!! Tusen takk for supert tips☺
Berre so synd vindua er like skitne ute :(


Nyt kvelden☺

Klem M♥

ennahs lille hjørne sa...

Ja er det ikke herlig:)

Jeg har sånne microbiferkluter fra Norwex de har høy kvalitet og er veldig gode i bruk!!! Jeg har brukt mine i flere år;) den ene kluten deres er også yppelig til å tørke støv med!!!

cissemosse sa...

Åh! Det tipset trengte jeg så inmari!!! Har gruet meg så lenge til å vaske vinduer at nå er det spinelvev på sprossene! Nå begynte jeg å føle presset, nå som frosten nærmer seg!! I morgen skal jeg på Nille! Tusen takk!

Lene sa...

Å, gjett om jeg skal innom Nille i morgen. Vinduene min trenger virkelig en vask, men er ikke glad i nal og det styret der. Takk for tips;-)

Therese sa...

ånei.. nå fikk jeg dårligere samvittighet pga de skitne vinduene mine.. :P men med ett så snedig tips, så må det prøves! står og gnikker med avispapir jeg, og blir jo sotete på fingra :D

Kos deg ikveld, med rene vinduer!
Klem Therese

Made in heaven sa...

Wow! Høres nesten for godt ut tli å være sant:)) Turen går helt klart til nille i morgen! Takk for tipset!!

Anonym sa...

Tusen takk for tipset!

Kristine sa...

Tusen takk for tips! Skal testes! Tar det fingermerker fra barna også?

mi-rachel sa...

det tipset bør jeg prøve på mine skitne vinduer!

mali-mo sa...

Nille it is, imorgen den dag ;) Herlighet, har sittet og sett på disse vinduene her nå i ettermiddag, og det er det verste jeg har sett ;)
Tusen takk fo rtips, skal vaske her i l a helgen!

Siv Toril sa...

Tusen takk for tips! Hørtes jo veldig enkelt og greit ut da! Har ikke helt dreisen på de der vinduene alltid... så kjekt med tips! Ha en fin kveld! Klem

Pink lady sa...

Løp og kjøp!! Det skal i alle fall jeg. Hater vindusvask.

Kan de brukes ute også? Der er det nemlig virkelig skittent..

Klem Pink lady

Hanne Mette sa...

Jeg tror jeg må ha meg en tur på Nille gitt. Vinduene mine ser ikke ut nå nemlig. Ikke speilskyvedøren i gangen heller. Jeg kan vaske til krampa tar meg men det er tre små som klasser så fort de får en sjans. Ulempen med lave vinduer...
ha en fin kveld.
klem

Anonym sa...

Så kjekt å vite!!! Skal prøves....
Du har en herlig blogg som jeg støtt og stadig er inne å titter på.
Klem K

Margrethes hus og hage sa...

vindusvask er noe av det kjedeligste jeg vet, og mine vinduer blir ikke fine uansett hvor mye jeg vsker, for de er fulle av striper pga de er så gamle. Men nå fikk jeg faktisk lyst til å vaske dem :)
Takk for tipset.

Ha en fin kveld. Hilsen Margrethe

Hege sa...

Så utrolig kjekt.
Jeg har det nemlig akkurat som du forklarte ang striper på vinduene.
Å mine vinduer trenger sårt en vask,det vises veldig godt når ettermiddagsola står på nå om dagen,hihi.
Så tusen takk for tipset :o)
Koselig å titte innom bloggen din.

Hege

Bente sa...

Jeg vasket kjøkkenviduene idag og irriterer meg over stripene etter nalen.
Så tipset ditt var velkommen hos meg, i morgen går turen til Nille.....
Takk for tipset, ha en fortsatt god kveld !

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oioioi! Nille neste! :)


Takk for flott tips! ♥

Bekka sa...

Jeg har akkurat de samme selv - det er jo så lettvint - slipper nal og alt styret med det...
De er helt geniale - vinduene mine har aldri vært finere enn nå :)
Bekka

Kort og Søm sa...

Takk for tipset! :O)

ann helen sa...

Det tipset skal prøves, jeg liker ikke å vaske vindu, og som den perfeksjonisten jeg er, blir det aldri godt nok.....

Tusen takk for tipset.

Ønsker deg eg strålende torsdag, klem.

Nina B. sa...

Hei Silje!

Takk for supert tips, det skal jeg jammen sjekke ut!

Her ender det ALLTID med striper og agressjon, så vindusvask blir dessverre alltid nedprioritert...
Nina

Jeanette sa...

Lurt!"
Dette må jeg prøve;)
Takk for tipset.
Klem J.

Min stil sa...

Takk for tips. Kommer alltid godt
med.
:) Susanne

Elis@beth sa...

åååå supert!
Tusen takk for tips!

Må dra å kjøpe etterpå når helgehandelen skal gjøres unna!

Ha en fin fin dag!

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Nydelig hos deg Silje !

frosken sa...

Verdt et forsøk. Tusen takk for tipset !!

Ruths datter sa...

Ja på Nille kan en finne litt av hvert lurt.
Klem

Kari sa...

Takk for tips! Jeg har nå skullet vaske vinduer i 3 dager, men finner på alt mulig annet... Imorgen går turen til Nille og så blir det vindusvask etterpå.

Kari :-)

Familien Rykkelid sa...

Det må jeg prøve! :) På tide med en vask her nå!

Tante Hilde sa...

Alt som kan gjøres mer lettvint er bra!!! De er bare supre. Klem fra tante