mandag 2. august 2010

Vaskerom


Vaskerommet vårt begynner å bli ferdig, selv om det gjenstår en del rydding. Jeg skulle selvfølgelig hatt før-bilder, så dere kunne sett forskjellen, men det var ihvertfall to store bokreoler fulle av ting, skittentøy i en haug på gulvet, og sko og ting litt overalt:)



Nå har vi satt inn kjøkkeninnredning fra Ikea, som rommer masse, og så fikk vi benkeplate også. Det er ikke så mye å vise av resten av det bittelille rommet, der er det fryseskap, vaskemaskin, tørketrommel og varmtvannstank på noen få kvm.





Tøymykner på glassflasker fra Ikea.





ha en herlig kveld kjære lesere!

31 kommentarer:

Lene sa...

Skikkelig koselig. Her fikk jeg litt inspirasjon til mitt nokså rotete vaskerom.

Hulda sa...

Gratulerer med et herlig vaskerom! UTROLIG lekkert, Silje! Den kjøkkeninnredninga var jo virkelig genial å bruke. Flotters! Du kan virkelig være fornøyd. Dette var inspirerende!

Mari sa...

HERLIG! Jeg digget glassflaskene med skyllemiddel:)

ninaslykkeliten sa...

skittentøy på gulvet...... son hadde vi det og, vi har gjort en del med vaskerommet vårt men den er fortsatt litt quaotisk(av og till i hvertfall) jeg prøver og få styr på det....jeg venter på kjøkkeninreddningen min :-) kansje til jul. Din vaskerom er skikkelig vakkert. Har du gjemmt skittentøy kurvene i underskapene? hilsen nina

Bettum Villa sa...

Så fint det ble!! Koselig stemning på et lite rom.

Klem Madelén

Christina sa...

Kjempe fint! :)
Elsker ryddige vaskerom.. Hihi..

Stor klem

HusmorDronninga sa...

Kjempefint og ikke minst koselig!
Tenk å ha et koselig vaskerom da.. ohh.. ;)

Hilsen fra
Kjersti

Karma sa...

Synes dere har fått det kjempefint jeg! Jeg har masse erfaring fra at mindre hyggelig vaskerom, så kan kanskje forestille meg hvordan det var før... ;) Du gir meg motivasjon til å komme i gang å endre mitt eget vaskerom i hvert fall!!

Klem:)

Silje sin blogg sa...

for ett nydelig vaskerom! Det er noe annet enn det jeg har i murkjelleren min!

RoseSommer sa...

Vi er nok ganske mange som misunner deg dette flotte rommet. Hos deg blir vel uttrykket
"Laundry; - loads of fun" til virkelighet.
Så mange inspirerende og gode ideer!

Norwaystyle sa...

Så mange nydelige detaljer. Virkelig inspirerende og koselig.

Lillian's verden sa...

så koselig vaskerom, også så fint at du får plass til litt pynt å, på ett ellers så veldig praktisk rom....

Jeg blir så inspirert av bloggen din, syns du har gjort så utrolig mye fint for de to små å... helt herlig å se!
du er flink!

Ellemell sa...

Var veldig lekkert!

Greit emd kjøkkenskaper på vaskerommet:)
Synes frontene du har valgt er så nydelig:)

klem ellemell

Karin sa...

Hei Silje,så nydelig..var så mange skjønne ting der.Hvor i alle dager har du kjøpt den nydelige matta? Den var knallsøt! Dere er så flinke! Klem fra Karin

Elisabeth sa...

Det var utrolig dekorativt med skyllemiddel i de flaskene fra Ikea! Tusen takk for supert tips!

Flott vaskerom!

Hilsen Elisabeth.

Mona Christin sa...

Hei.

Gratulerer med nytt vaskerom. Det ble veldig lekkert.

Det ble noen flasker på deg da. Både til safting og til skyllemiddel. De er geniale da. Og billig, ikke minst...

Klem Mona C

Kari sa...

Åååå, TUSEN TAKK, Silje, for det gode tipset! Tøymykner på glassflasker var jo genialt! Nå kribler det i bena etter å komme seg på IKEA, det skal jeg love deg :)
Og forresten, takk for all den andre inspirasjonen du kommer med. Min favorittblogg over alle favorittblogger :) Ikke bare skriver du om koselige tema, men du er jo også kjempedyktig til å ta bilder ;)

Jeg ønsker deg og familien en flott uke :) Klem fra Kari

Har en drøm... sa...

Så koselig! Nå blir det jo gøy og vaske klær:))

Klem line

Camilla`s Castle sa...

Så nydelig vaskerom du har der!:) Det er ikke værst å få det så koselig på et så lite rom som man bare bruker til vask og oppbevaring!:)
Var kjempe fint!

Anne Mai sa...

For et lekkert vaskerom :) du ga meg så mye inspirasjon nå, så tror jeg må him å rydde vaskerommet mitt ;) hehe
å tøymykner på glassflasker var jo bare prikken over ièn :)

Romantikk-takk. sa...

Så nydelig vaskerom,masse flotte detaljer. Gratulerer,du er kjempeflink. Så smart å ha tøymykner i flasker. :))

A cosy home sa...

Så koselig vaskerom du har fått. Kjempe bra inspirasjon for meg!!

Lotte`s lille verden sa...

Nei og nei så koselig.. Utrolig hva man kan gjøre ut av et vaskerom! Kjempefint ble det!! Stilig med skyllemiddel på glassflasker.. Kanskje jeg må slå til og gjøre det samme, jeg har vaskepulver på glasskrukker fra ikea (du kan ta en titt her http://lillpastill.blogspot.com/2010/03/frokost-og.html) :)

Ha en fin dag!
Klem fra meg

Hildegunn sa...

skikkelig koselig vaskerom du har fått deg nå, make innredning som vi har , og den er fin !!Og oppbev slik på ett vaskerom er helt nødvendig her i huset vertfall, alt mulig som må bak dører for å si det slik. Så fint med de glassflaskene fra Ikea, vet hva jeg skal kjøpe neste gang jeg går der ja! DA BLIR DET LITT HYGGELIGERE Å VASKE TØY OGSÅ ..

Lillamamma sa...

Så flotte bilder fra vaskerommet. Veldig kjekkt å ha ryddig vaskerom. Alt blir så mye enklere da.

Anita Kristin

Fjellsnella sa...

Flott vaskerom :-) Du tar fantastiske bilder. Jeg fant deg nettopp nå gjennom en annen blogg og la meg til som følger. Ha en fortsatt fin dag :-)

mimmi-leone sa...

Nydelige bilder, virkelig til inspirasjon!

Hilsen fra Mimmi-Leone

mkm sa...

for noen flotte bilder! driver å planlegger innredning av vaskerom selv, så dette var god inspirasjon :) skyllemiddel på glassflasker - knallkult!

Anonym sa...

Så flott det ble! Tenker med gru på mitt eget i kjeller'n, med 3 grusomme farger på veggene, delvis opphugget gulv pga legging av nytt kloakkrør og slipestøv fra ikke ferdiglagte fliser som en siste lille finish... Hrmpf! Håper det blir bra til slutt.
Kos deg med det fine vaskerommet ditt :)
Siri

Anonym sa...

Utrolig pent og stilig med tøymyknere på flasker! Det er alltid noe ny inspirasjon og kreativitet på siden din. Jeg blir så inspirert i hverdagen. Jippi! :)

Sanna

Gul Hverdag sa...

ÅÅÅ, det var fint vaskerom!!! Nydelig. så smart med å ha tøymykner på pynt;-)