søndag 29. august 2010

Utflukt


I helga har vi vært i Kristiansand. Mannen min er ansatt i Kruse Smith, som fyller 75 år i år og ba med ansatte med barn og barnebarn på en dag i dyreparken! Med grillmat og greier, og det ble en flott dag.

Både store og små her i huset elsker dyreparken, og i dag fikk vi gå med en dyrepasser og ta på en slange og mate giraffer. Løvematingen var kjempeflott, og vi har kjørt både trikken i Kardemomme By og skuta til Sabeltann.




Tømmerrenna, for dem som liker det. Det gjør ikke jeg....:) Augusta har vunnet josa premie, helt topp:)


Håper du har hatt en fin helg!


god søndagskveld!

11 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

dyreparken i kristiansand
er fantastisk
så heldige som
dere var med
være også ...!

lykke på høyt plan ...!

god ny uke ønskes

kelm til deg

Lynetmor sa...

Hei, så fin dag dere har hatt :-) Vi var der i sommer og det er kjempe fint der. Ha en fin kveld :-)

Et hverdagshjem sa...

Ååå, dyreparken er bare helt fantastisk! Var der i sommer, og kommer helt klart til å reise tilbake! :)
Skjønner at dere har hatt en kjempeflott søndag :)

Kos dere videre i kveld!

Klem, M

Siw Aina sa...

Flotte bilder!
Jeg har ikke vært i parken siden jeg var lita jente.
Håper jeg klarer å lure mannen med ned dit igjen. Enn så lenge er han urokkelig, det er vist for langt å kjøre *sukk*

Blåveispiken sa...

Å så koselig :o) Dyreparken er jo knall både for store og små! Og endelig fikk jeg se løvene...for de har jo ikke ville vist seg de tre gangene vi har vært der :O) Ønsker deg en fin uke! Klemmer

Trine sa...

Låter til å ha vært en perfekt helg!! Kan tenke meg det var to fornøyde barn som la seg i kveld
;-) Herlige bilder!!

Klem fra Trine

tante Hilde sa...

Såå koselig en dag. Fine bilder med sol og fornøyde barn Ha en fin uke- Klem fra tante Vi sees til fredag

Hanne Mette sa...

Høres ut som en herlig dag i dyreparken.:)
Moro for både store og må det.

Klem fra Hanne Mette

Kint@n sa...

Ser ut til at dere har hatt en fin dag. Mange år siden jeg var i dyreparken, men ser veldig fint ut. Morro for liten og stor kan jeg tenke meg! ;-)

Lillamamma sa...

Så kjekkt å kunne ta ein slik tur til dyreparken. Eg håpar vi kan ta turen neste sommar.
Flotte bilete som alltid!

Ha ei god veke!

Anita

Maret sa...

Perfekt tur for små og store..