onsdag 11. august 2010

Tilbake fra Gøteborg!


Hverdagen begynte ganske fint for min del, nemlig med jentetur til Gøteborg! Vi har skravlet, shoppet og sovet. Herlig...

Jeg handlet ikke så mye til meg selv denne gangen, men noen ting til ungene og barnerommene, litt klær til dem og en vimpelrekke fra Nyblom o Kollen, pluss en flaske sockerdricka. Den måtte jeg bare ha, det minner meg så om Emil!


Ellers blir det en ny høst for meg. Jeg er på jobbjakt, og selv om det ikke er mye å søke på, håper jeg jeg finner noe snart:) Mannen er tilbake på sin jobb, og ungene i barnehagen, og de daglige rutinene er tilbake.


Nå skal jeg finne frem nye interiørblader og slappe av sammen med mannen min!




ha en flott kveld alle sammen!


Takk for alle fine ord dere skriver!

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så stilig vimpelrekke, duse søte farger! Måtte le litt da den flasken nesten lignet på dårlig russik vodkaflaske..*LOL*

Lykke til meg jobbjakt..
klem

Trine sa...

Så deilig med jentetur, da! Luksus! Nydelig vimpelrekke du har kjøpt da, med de herlige fargene! Lykke til med jobbjakten :-)
Klem

Gitte sa...

Lykke til med jobbjakten! Det kommer helt sikkert til å gå veldig bra!

Har en drøm... sa...

Så deilig med en slik tur:)
Herlig vimpelrekke!

Nyt kvelden med mannen;)

Klem Line

Fru N sa...

Nydelig blogg du har, du tar fantastiske bilder!! Så koselig det hørtes ut med jentetur! Jeg er også på utkikk etter ny jobb, da vikariatet mitt gikk ut mens jeg hadde mammaperm... Håper at det ordner seg!

Fru N sa...

Nydelig blogg du har, du tar fantastiske bilder!! Så koselig det hørtes ut med jentetur! Jeg er også på utkikk etter ny jobb, da vikariatet mitt gikk ut mens jeg hadde mammaperm... Håper at det ordner seg!

Hanne Mette sa...

Absolutt ikke en dum måte å starte hverdagen på må jeg si. Så koselig.
Lykke til med jobbjakt. Håper du er heldig.
Klem fra Hanne Mette

det hvite hjerte sa...

Velkommen tilbake
fra herlige Gøteborg ...!

Jeg kjøpte også søte vimpler
da vi var der sist uke, litt
like dine i fargene,
men ikke samme mønster,
kan blogge de en dag ...!

Så spennende med jobbjakt
hva har du lyst til å jobbe med ...?!

Kos deg med interiørblader og mannen, her besøker jeg blogger
før jeg skal finne sengen,
må dessverre det skal
en orke å hoppe opp i morgen
tidlig når alarmen ringer ...!

Klem til deg Silje
fra Ann-Christin

Lene Christins verden sa...

Hei Silje...
Det er en fryd å lese bloggen din.. Du har det såå koselig♥
Klem Lene Christin