fredag 6. august 2010

Roseskapet...



...er igjen fylt med roser! Skapet fikk navnet sitt i fjor, da det kom inn i stua vår og rommet roseserviset. Den siste tiden har det vært blått og hvitt porselen i det, mens nå er rosene tilbake.




Skapdørene har endelig fått knotter på.



Tar med et par bilder fra formiddagen her hjemme. Ungene satt så fint på trappa og klappet Mons og snakket så herlig til han, så jeg måtte bare forevige det. I sta ville de perle på verandaen, men de er visst alt i gang med noe annet hører jeg. Travle småfolk!



ha en nydelig fredag!

13 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Så fint! Og så skjønne bilder av ungene på trappa. Man kan nesten hør humla suse♥
Ha en fin helg Silje!
Klem fra Hanne Mette

RoseSommer sa...

g
Silje, du tar deg tid til å leve, du! SÅ som dere koser dere.
God helg!

Drømmer om drømmehuset sa...

Kjempe herlige bilder. Flott skap med et flott servise.
Koselig med unger som sitter på trappen å koser seg. Sommerlig.
Ha en vidre fin dag.
Klem Christina

Drømmer om drømmehuset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ineke van den Akker sa...

Just love roses!

ENGEL sa...

skjønne unger og for ikke å snakke om kopper!Jeg håper jeg er like heldig og finner slike kopper snart!!!

Min Lille Drøm sa...

Dine skjønne små er så herlige er de sitter;)
Skapet og servicet er jo bare til å bli misunnelig på...helt skjønt!
Regner med vi ringes i kveldinga snupp, vi har jo litt å snakke om;)
klem Monica

Hilsen Bodil F.T. sa...

Delikat roseskap!!

Karin sa...

Nydelige unger å et nydelig roseskap...Klem fra Karin

Christine C sa...

Lekkert, lekkert, lekkert!
Jeg hadde faktisk litt høstfølelse tidligere i dag, men den forsvant som dugg for solen nå som jeg så bildene dine :-)) Ha en super helg.

Piulfen sa...

Søte unger du har :) og så fint servise du har.

anne - moseplassen sa...

så lekkert service da! Kjempekoselig :)

Mona Christin sa...

Hei.

Nydelig med roseservise. Det er en fryd å se på.

At barn er travle er sikkert og visst. Mine stresser rundt, selvom det er ferie ennå. Men det er vel siste krampetrekning før ferien er over.

Ha en fin helg.

Klem Mona C