lørdag 7. august 2010

Lilla lørdag


I dag har vi igjen besøkt det nydelige stedet til tante og onkel, og det ble enda mer krabbefisking og sjøluft.

Faktisk har jeg følt at dette har vært en "bonusdag", siden temperaturen har vært så høy, og vi måtte finne frem solkremen igjen!




Jeg fikk ta med en hortensiablomst fra en av buskene deres hjem, og den pynter opp i all sin prakt på spisestuebordet. Og fargen passet så fint til de 100 år gamle moccakoppene fra Porsgrunn Porselen!



I kveld skal jeg "rense opp" i interiørbladene mine, dvs at jeg blar gjennom dem, river ut sidene og reportasjene jeg liker, putter arkene i plastlommer og inn i en ringperm. Det begynner å bli mange permer nå! Også blir det sjokolade og brus selvfølgelig;)



god lørdagskveld!

8 kommentarer:

Audhild sa...

Nydelig blomst & kopper!
Vi får nyte finværet ja, plutselig er det regn igjen...

Kos deg resten av lørdagskvelden!

mimmi-leone sa...

Så nydelig kopper, helt herlig farge.

Ønsker deg en flott helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

ELIN sa...

Så herlig at det fortsatt er sommer, og at dere kan nyte sjøludt, krabbefiske og flott blomster. Ha en fortsatt god helg! Klemmer fra Elin

Lynetmor sa...

Hei, så fine bilder :-) Ser ut som om dere har hatt en kjempe fin dag :-)

jordbærpiken sa...

Dødsfine moccakopper!!! Du har så mange søte, gamle ting. Kos deg med brus og sjokolade! Det er det samme her. :)

Ruths datter sa...

jeg liker så godt de koppene dine. Flott sammen med Hortensiaen.Kos deg resten av helgen.
Klem

Min stil sa...

Flotte farger på koppene og blomstrene. Nyt goværet du.
Klæm Susanne

Tante Hilde sa...

Fint at dere har hatt en varm sommerdag uten vind og regn. Supert. Koselige bilder. Klem fra tante