torsdag 26. august 2010

Kreta 2010









Vi har hatt en nydelig uke på Kreta. Så til dere skjønne, skjønne lesere som har vært bekymret for meg, jeg har altså hatt det helt supert:) Sol, bading, god mat og masse tid med mann, barn, svigerforeldre og svigerinna mi. Ungene har storkost seg, og det har vi også:)







Disse bildene ville ikke bli større.. De er tatt i går kveld, da vi spiste middag på en flott restaurant ved stranda.


Men så er det alltid godt å komme hjem igjen også. Nå er jeg klar for høst, hverdagsmiddager, hekletøy, hobbykvelder, eplekaker og høstblomster.. Høsten er min favoritt!



Tusen takk for alle fine ord, for tips om maling,
og takk til dere som skriver så rørende og koselige hilsener!



ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Deilig med sol og varme, men enig med deg: Høsten i Norge er nydelig! Ha en fin kveld med pledd og stearinlys :-)

Roka Design sa...

God kveld:)

Gud bedre hvor masse flotte bilder:)
Ser helt fortryllende ut:)
Ha en fin kveld
Klem fra Kari:)

Kristine sa...

Ser ut som dere har hatt en deilig uke i syden:) Har savnet de koselige innleggene dine. Kos deg med pledd og telys og hekling i kveld!

Anonym sa...

Velkommen hjem! Ser ut som dere har hatt det helt topp på Kreta :)

Gleder meg til høst-innleggene dine :)

Klem, Mette

Anette sa...

Hei!
Fint å ha deg tilbake igjen ;) Jeg skal til Kreta om få dager!!! Gleder meg ikke mindre etter å ha sett bildene dine :)
Ha en fin kveld fortsatt!

Klem Anette

map79 sa...

Flotte, sremningsfulle bilder - ser ut som dere har kost dere. Velkommen hjem :)

Hanne Mette sa...

Det ser jo bare helt himmelsk ut! Man kan leve lenge på en god ferie.
Heldigvis er høsten riktig så fin den også.
Godt å se deg igjen Silje.
Klem fra hanne Mette

Har en drøm... sa...

Så deilig med en liten forlengelse av sommeren:) Ser ut for at dere har hatt en fin tur, flotte bilder ♥

Kos deg hjemme i høsten:)

Klem Line

Ruths datter sa...

Jeg likte kjøkkenet ditt jeg.Veldig trivelig.
Klem

Trine sa...

Velkommen hjem igjen!
Har savnet deg- tenkte på det ikveld at jeg skulle skrive å spørre om alt var bra :)
Så deilig med sol og varme, da! Bildene ser jo herlig ut, så jeg skjønner dere har kost dere ;-)
Nydelig å se Augusta med dukkevogna på sydentur.. ;)

Klem fra Trine

Tante Hilde sa...

Det var noen fantastiske stemningsbilder. Det så utrolig flott ut der. jammen er det fint at du er tilbake også. Har savnet deg. Jeg har tittet innom eldre innlegg, og har kost meg med det også. Ha en fin helg. Klem fra tante

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Fantastisk flotte bilder!
Fulle av stemning :)
Ha en fin helg og nyt den.
Mvh Mona

Kjersti sa...

Det ser ut som om dere har hatt det helt supert. - og veldig bra at det ikke var noen som helst grunn til bekymring:). Gleder meg til å følge bloggen videre i høst.

Anonym sa...

Heisann!
så ut som dere har hatt en fantastisk tur;) har vært innom bloggen din fl ganger i løpet av uken og ble faktisk litt bekymret for dg siden du ikke hadde lagt ut noen innlegg! Godt at du og dine har kost dere i syden-det har dere virkelig fortjent slik dere har stått på! Du er forts en av mine bloggfavoritter-så mye inspirasjon og glede som du sprer:)) hilsen cathrine, Trondheim

Anonym sa...

Flotte bilder. Du har en koselig blogg, gleder meg til å følge den videre :)

Kristin sa...

Hei og velkommen tilbake!

Ser ut som dere har hatt det kjempefint på Kreta! Deilig å komme bort og deilig å komme hjem igjen... Smaker med hverdagsmiddager.., fiskekaker og grovt brød igjen da ja(ihvertfall en stund!) Herlig med høst og at alt roer seg.. Godt når sesongene endrer seg.
Ha en fin helg!
Så hyggelig at du følger bloggen min! :)

Hilsen Kristin, Akeleiegården

Therese sa...

Hei hei kjære Silje. Så utrolig mange vakre og stemningsfulle bilder Silje. Skulle gjerne været der på ferie sammen med dere.

Har savnet deg her hjemme da. Innleggene dine osv.....

Håper alt er bra med alle sammen. God fredag. Klem fra meg

Ag sa...

Så ut som dere har kost dere skikkelig. Skal til Kreta selv om 14 dager, til Rethymnon. Hvor var dere og hvordan var temperaturen nå? Takk for en koselig og inspirerende blogg, som alltid :)

Something White sa...

These beautiful pictures really give me a fantastic holiday-feeling!! It s raining all the time in Belgium... :(
Many greetings, Marjolijn

Gro Britt sa...

Hei, ville bare si at du tar utrolig nydelige bilder:-) Takk for at du deler dem med oss. Hilsen Gro Britt