torsdag 12. august 2010

Klinkekuler og erteblomster!




...i like herlige farger!


Erteblomster skal jeg ha masse av til neste sommer, så fine de er!
Klinkekulene er i stein, noen er kjøpt på antikvitetesmesse og resten i Gøteborg. Ferdinand og bestekameraten liker så godt å leke med dem, og kaller dem "skatter":)

I dag har vi vært på grillfest hos den herlige familien til mannen min. Nydelig vær, god mat og en gjeng glade mennesker, bedre kan man vel ikke ha det;)



ha en fargerik kveld alle sammen!

10 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Nydelige klinkekuler i
herlige farger,
høres ut som dere
har hatt en
fin kveld
også ...!

God kveld, klem ac

Trine sa...

Så fine klinkekuler! Jeg skjønner at de fort blir skatter for små prinser ;-)
Høres ut som dere har hatt en deilig kveld! ♥ Herlig! Må bare nyte de siste dagene av sommeren- det går jo så altfor fort!
Klem

Lynetmor sa...

Hei, så fine klinkekuler og blomster :-)

Hanne Mette sa...

Herlige farger og fine bilder til å bli glad av! :)
Ønsker deg en fin kveld! Klem

HusmorDronninga sa...

Fine blomster og klinkekuler!
Men hadde jeg vert 4 år, så hadde jeg nok vert skikkeli skuffa over at det ikke var tyggiskuler.. de ser jo virkelig ut som tyggiskuler... ;)

Kristine sa...

Erteblomster er nydelige :-)
Lykke til på jobbjakt, håper du finner noe snart!

Klem Kristine

Marianne sa...

Klinkekuler, ja det er skatter det, forskjellige alle sammen og erteblomter likeså, flotte farger og nyanser.

Ha en fin helg :)

Kort og Søm sa...

Så fine klinkekuler, sånne skatter kunne jeg også ha tenkt meg.
God helg :O)

mali-mo sa...

For noen nydelige skatter!!!

Erteblomster er veldig fine suynes jeg, også lukter de så fantastisk godt!!!

Home By Virginia sa...

Flotte klinkekuler... ☺ Minnet meg litt om sånne store tyggiskuler... He he... Nam nam ☺

*Ha en fortsatt fin søndagskveld*

Klemmer fra MV ♥