torsdag 5. august 2010

Gammelt og slitt...



...blir vakkert med hvitt!

Disse tingene i sølvplett har ikke blitt pusset på riktig lenge tror jeg, men det er det som er sjarmen.


Vi har vært i badeparken i dag. Ferdinand er virkelig vill i vannet, stuper og hopper. Han er mer under vann enn over, og i dag hadde han armringer på, og "svømte" som bare det. Det er så deilig å bade, men jammen blir man trøtt etterpå... Nå skal vi spise minipizza, og så blir det nok en skikkelig rolig kveld!



ha en fin torsdagskveld!

11 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Nydelige bilder du viser!
Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

Marianne sa...

Så flotte bilder, har slik lysestake du har på det nedeste bildet til venstre selv. Arvegods fra mine besteforeldre, de skal være litt halvslite de, hi, hi.
Ha en fortsatt fin sommer.
Marianne

Karin sa...

Hei,du viser alltid så koselige og nydelige bilder Silje.Den vegghylla du hadde over den hvite kommoden må du ikke male (hvit) den var så fin som den var syns jeg. Klem fra Karin

det hvite hjerte sa...

Hjemme fra
Gøteborg og det
var en fin tur,
tenkte på
deg når jeg
besøkte lekebutikken
i Haga & Balders Hage ... ♥

Høres herlig ut med
en rolig kveld etter
bading,
vi har sovet lenge
første feriedagen
hjemme og har ellers
vært på litt shopping og
ikke minst IKEA ♥

Nå gleder jeg meg til
Allsang på Grensen ...!

klem til deg

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er alltid så flotte bilder her hos deg, Silje:)
Eg er innom og ser kvar dag. Men ikkje alltid like flink å legge igjen spor..
Enig med deg at det ikkje skal pussast, men sjå litt slitt ut:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Martemora sa...

Så mange fine ting du har :) Liker at det er 'slitt'.. Du er så flink til å ta bilder og :)
Ha en fin kveld!
Klem Martemora

Livs Lyst sa...

Så nydelige farger/toner det var i disse bildene Silje!

Liv ;O)

Drømmer om drømmehuset sa...

Nydelige bilder du viser. Herlige farger sammen.
Deilig å kose seg i vann,men gjett om man blir trøtt.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

♥ Netta ♥ sa...

Jeg er helt enig i at det er vel så fint med upusset sølv - gammelt og slitt. Siden sølvpussing var min oppgave hjemme til jul brukes det ikke mange sekundene på sølvpussing her i huset :-O

Så koselig blåbærturen deres så ut og så MYE blåbær dere fikk plukket! Jeg har også planer om å ta en tur å plukke litt her hos oss, men jeg tror noen har kommet meg i forkjøpet så jeg får se hva jeg finner :-)

Ønsker deg en fin kveld!

Klem
Netta

Lynetmor sa...

Hei, så fine bilder :-) Høres ut som om dere har hatt en kjempe fin dag! Ha en fin fredag :-)

moniq sa...

Du tar så innmari flotte bilder!! Ønsker dere en god helg!