mandag 12. juli 2010

Lysrosa sommer


Det er ikke mye tid som blir brukt til å stelle inne om dagen, mesteparten av tiden tilbringes ute. Men i dag fikk vi koselig ettermiddagsbesøk, og det var på tide å shine over litt:) Lysrosa går igjen både inne og ute, en skikkelig sommerfarge spør du meg:)






Tusen takk til alle som er innom bloggen min, og dere som tar dere tid til å skrive noen ord! Jeg merker at tiden ikke strekker til når det kommer til å skrive tilbake, og det må jeg beklage. Jeg setter ihvertfall stor pris på de fine ordene dere legger igjen!


ha en fin kveld!


her er himmelen ganske grå, og regnet kommer nok snart...

14 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Rosa blomster er så fint! Deilig med sommer når man kan plukke så mye man vil ute. :) Ha en god kveld!

Marianne sa...

Rosa er nydelig, flotte peoner og pelargonium du har.

sommerhilsen
fra
Marianne

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Lyserosa er en nydelig farge♥
Ha en fin sommerkveld, selv med regnvær!

FruLisa sa...

Rosa er superherlig på sommeren.. Flotte blomster du har!

Nyt sommeren:-)

Hulda sa...

Virkelig herlige bilder i lyserosa. Så vakkert i det sisilerte glasset. Herlige dronninger også. Har noen her også, både inne og ute. Veldig flott, gammel vekt du viser også.

Kom gjerne innom hos meg igjen :)

Tonje sa...

Vakre bilder! Lyserosa er nydelig :)

Klem Tonje

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Nydelige bilder du viser :))) Du har det kjempekoselig , og blomstene er nydelige ♥ Har slike jeg oxså :))

Ha en fin sommer :))

Klem klem :))

Camilla sa...

Hei :) Flott blogg du har, masse inspirasjon å hente her, ser jeg! :)
Nydelig med rosa, en skikkelig sommerfarge som man blir i godt humør av!

Ha en fortsatt fin sommerkveld!
-Camillla

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Rosa er ein kjempefin farge. Eg er i skikkeleg rosahumør for tida;)
Nydelege bilder!
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Min stil sa...

Å så lekre bilder fra hjemmet ditt. Liker den rosa tonen som går igjen. Lekkert!
Ha en fin dag.
:) Susanne

tante Hilde sa...

Rosa er sommer.Herlig. Hyggelig med gjester, vi må nyte kveldene nå. Kos dere. Klem fra tante

Piulfen sa...

Så søt blogg du har :) Og så mange fine rosa blomster du har. Veldig sommerlig.

Hvit Villa sa...

Huset mitt er preget av lyserosa i sommermånedene, den også! Synes nesten det er litt godt med regn, men det er kanskje dumt å si sånn midt på sommeren? Hihi. Ha det fint!