søndag 18. juli 2010

På besøk


Jeg har vist bilder fra det nydelige stedet til tanta og onkelen min før, og må bare gjøre det igjen:) Vi var så heldige å få bruke plassen deres i helga, og to herlige dager har vi vært der. Sommerværet har fortsatt ikke kommet, men krabbefiske og pikniklunsj er koselig uansett!





Se hvordan blomsterkassene bugner. Jeg får alltid masse inspirasjon når jeg er hos tante.




Plenen er helt fantastisk. Takk for at vi fikk låne plassen deres litt;)



ha en fin kveld!

10 kommentarer:

ann helen sa...

For et deilig sted, heldige dere som kan låne det.

Vi venter fortsatt på sommeren på vestlandet òg. Ser ut som vi må vente en stund.

Ønsker deg fine sommerdager i uka som allerede har begynt. Klem

Roka Design sa...

Heisann:)

Litt av en perle dette:)
For et vakkert sted, kan tenke meg at dere hadde nydlige dager her ja:)
Ha en strålende dag:)
Klem fra Kari:)

RoseSommer sa...

Så deilig å være et sted der alt er så velstelt. Avslappende å hvile øynene på alt det ordentlig og koselige. Håper det blir godt og varmt i dagene framover. Ha en fin uke.

Høvebakken sa...

Kjempefint hos tante og onkel:) Så bra at dere får låne det:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Utruleg idyllisk♥
Skjønne godt dåke trivst der!!

Håpe du får ei fin veke☺

Klem M♥

Anne Mai sa...

For en nydelig plass :) skikkelig idyllisk må jeg si :) kan tenke meg dere koste dere skikkelig der ja :)
En en flott sommer videre :)

Christine C sa...

Skikkelig sommeridyll det der, selv om finværet lar vente på seg :) Så deilig å kunne få låne et slikt vakkert sted.
Ha en fortsatt fin juli!

sylvia sa...

nydelig.
klem fra sylvia

Kristine sa...

For et sted! Ligger nok mye arbeid bak der ja. Er det hjemmet demmes eller et feriested?

Made in heaven sa...

For et fantastisk sted! Tenk at hatt den perlen....