lørdag 17. juli 2010

Feriemodus


Når klokka er 21.50 på lørdagskvelden, og ungene ligger og skravler i sengene, er det ingen tvil om at ferien er i gang...

Vi har tilbragt dagen i herlige Kragerø, i nydelig sol, og med god mat (og noen kjendiser så vi også, er mange der om sommeren:))

Ungene og jeg dro sammen med mamma, søstra mi og guttene hennes, og mormor. Mannen er i bursdag til svogeren vår som fyller 30 i dag:) Med en hel gjeng på slep ble det ikke så mye tid til interiørbutikker, men denne lykta falt jeg for! Og litt playmo ble det til ungene, de har jo egen playmobilbutikk i Kragerø!



Jeg har fått ny mobil denne uka. Ikke noe fancy greier, men den jeg har brukt i det siste var over 5 år gammel, og ladet ikke lenger, så den måtte byttes ut. Nå kan jeg endelig ta bilder igjen, og når jeg så det sto "send til blogg" tenkte jeg at det måtte jo prøves;) Som sagt så gjort, men det viste seg at bildet ble sendt til en ny blogg, en Sony Ericsson-blogg! Hvordan får jeg sendt det til denne?:) Ja ja, her kommer det ihvertfall, kvaliteten er ikke den beste ser jeg. Ungene måtte kjøle seg litt ned i en fontene. Lille Håkon på snart 3 datt oppi, da lo vi alle sammen, og han selv også altså:)



ha en fin lørdagskveld!

8 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Kragerø er en kjempekoselig by. Var en tur der for et par uker siden og ungene var nesten umulig å få ut av playmobutikken. :) Og nesten umulig å få INN i interiørbutikkene. ;) Ja ja, sånn er det. Ser ut som dere koste dere masse i alle fall.

Grattis med ny mobil forresten. Etter 5 år så synes jeg vel det var fortjent.
Ha en koselig lørdagskveld. Klem fra Hanne Mette

Smineset sa...

Hærlige bilder! Det er d eilig med ferie!

Kos dere! Klem :-)

Tonje sa...

Stilig med en telefon som kan videresende bildene direkte til blogg :) Hihi det skulle jeg gjere hatt.

Flotte bilder. Ha en herlig ferie :)

Klem Tonje

Livs Lyst sa...

God ferie Silje! Kos dere!!

Hilsen Liv ;O)

FONTY sa...

wonderful!

Høvebakken sa...

Ja det er deilig når hele familien har fri samtidig og bare kan kose seg sammen:) Ha en fin ferie:)

Fruen sa...

Heisann! Jeg har koblet til telefonen min til bloggen. Det må gjøres i fra bloggens innstillinger. Gå inn på Innstillinger -> E-post og mobil, og nederst der så finner du det du trenger for å legge inn mobilen. Det er noe passord og sånt - men det forklarer seg sjøl når du kommer så langt.

Videre så lager du bare til en vanlig MMS melding, som du sender til go@blogger.com (dette får du også greie på), også kommer innlegget ditt på bloggen. Høres muligens komplisert ut, men det er ikke det. Men godt når man har fått gjort det noen ganger.

Dette innlegget er skrevet fra mobilen: http://frueninord.blogspot.com/2010/07/badet-er-straks-ferdig-mangler-listemal.html

Om du finner ut hvordan man lager overskriften - gi meg en lyd - for sånn som nå blir det litt rotat syns jeg:S

Ha en fortsatt fin dag!
Hilsen Telemarkspie - bosatt i Norland:)

Ingun - Langtangen sa...

Så bra at dere koste dere i Kragerø i går. Der den fontenen er, der hadde vi bryllupsfesten, i det store hvite huset på andre siden av veien. Så mange av bildene har vi tatt der i parken i Løkka, som det heter!
Vil ønske deg en god sommer:)