torsdag 22. juli 2010

Deilige dager ved sjøen!


Vi er hjemme igjen etter noen deilige dager ved sjøen. I går kveld og i dag kom sommerværet også!
Men om jeg bare er borte noen få dager, synes jeg det alltid er godt å komme hjem....



Min start på dagen, helt alene på hytta... Da kunne livet absolutt vært verre;)



Vi har besøkt mamma og stefaren min, som bor her halve året. Det tar bare ca 15 min å kjøre dit fra oss. Stefaren min og mannen min har fisket og fanget krabber.



Augusta med "musen sin", hennes store kjærlighet;)




Den søte matrosskjorta kjøpte mamma sist gang vi var på antikvitetsmesse.





I går kveld gikk Ferdinand og jeg en liten kveldstur på stranda:




Nå er vaskemaskinen og sprederen i full gang, og vi skal nyte deilige feriedager hjemme. Jeg har hentet pakke på posten i dag, så nytt innlegg kommer i morgen! Da skal jeg også svare på spørsmålene dere har stilt!



ha en fin kveld!

11 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig koselig sted foreldrene dine har. Vakkert der. Og for en deilig sandstrand. Nydelige bilder, og den lille matrosjakken var virkelig søt. :)

Her nord har vi regn. Har hatt vel mye av det i sommer. I fjor var det et nydelig vær hele sommeren, men det slo andre vei i år, dessverre. Håper på god august og september. Til helga er det meldt finvær, satser stort på det. :)

Jijji sa...

Så herlige sommerlige bilder!
Det er bare såååå deilig med sommer!

Klem fra Jijji

Roka Design sa...

Hei på deg:)

Ser ut som dere har hatt noen deilige dager ja:)
For et flott sted:)
Jeg har en konkurranse hos meg hvis du vil være med:)
Klem fra Kari:)

Hanne Mette sa...

For et nydelig sted! Fikk skikkelig sommerfølelse av disse bildene. Men det er alltis godt å komme hjem, jeg er enig med deg der.
Klem fra hanne Mette

Karin sa...

Hei,jeg bare elsker bloggen din,alltid så fine bilder fra deg. Sommerlig å fint.Blir så glad av å se bildene dine.Jeg blir glad hver gang det er et nytt innlegg fra deg.Klem fra Karin

RoseSommer sa...

Bildene dine er en opplevelse!
Den kurven på veggen med eføyene var jammen fin.

Anonym sa...

Hei

Du vet nok ikke hvem jeg er men jeg er veldig glad i å følge med på bloggen din! Den er så fin! Og du kommer med mange bra tips! Lurte på om du har noen tips til fine interiørbutikker på sørlandet og østlandet? Vi skal på ferie no. Og kjøre fra Stavanger til Sverige via sørlandet...

Ha en fin sommerdag!

mvh Ingvild

Anne Mai sa...

For et koselig landsted med sjøen og alt, jeg elsker alt som har med sjø å gjøre, spesielt godt krabber ;)
Ser ut som dere har hatt det flott :)

Min stil sa...

Nydelige feriebilder. Ser ut til at dere virkelig har koset dere på ferie.
:) Susanne

Småenglenes verksted sa...

Hei, hva heter fargen i rommet hvor matrosdressen henger, kjempefin farge :)

Lotte`s lille verden sa...

Hei hei..
Jeg holder på med en skoleoppgave som består av å bygge et anneks, og til denne oppgaven skal vi ha en stemningscollage (skal brukes til fremføringen), jeg har tatt mange fine bilder ved sjøen selv, men lurer på om det er greit at jeg låner de to nederste bildene dine i dette innlegget?

Ønsker dere en koselig helg!
Klem fra meg