fredag 23. juli 2010

Blomster og bokstaver!



Her ser dere noen av tingene jeg fikk i pakke i posten i går! Bokstavsjablonger og zinkhus, begge deler fra Chic Antique. Bokstavene er fra A-Z, og jeg synes de er helt nydelige!! Zinkhus har jeg hatt lyst på i flere år, og nå ønsker jeg meg flere:)



Det andre jeg har kjøpt får dere se senere. Tingene er bestilt fra Lobelia.no.



Vi har tilbragt HELE dagen i hagen. Herlig, men også litt slitsomt. Nå er klokka 21, og jeg tror det blir sofaen resten av kvelden, selv om jeg burde malt stakittgjerde.



To nye blomsterpotter i zink, kjøpt for halv pris hos Kid!


Jeg får mange spørsmål fra dere skjønne lesere, både i kommentarene og på mail. Jeg er dessverre dårligere enn noensinne til å svare, og det beklager jeg! Selv om jeg skriver mange innlegg, er det den eneste tiden jeg bruker ved pc'en om dagen. Jeg svarer på noen spørsmål her, og skal prøve å få skrevet noen mailer snart også! Spør gjerne igjen dere som lurer på noe!



Ingvild lurer på om jeg kan tipse om butikker på sør- og østlandet! Jeg har mine favoritter både her jeg bor og i nabobyene, kanskje du kan sende meg en mail, så kan jeg fortelle nærmere?:) Adressen står på siden her!

Marte: Tusen takk for at du tipset meg om Grønn Glede. Det hadde jeg nemlig glemt, og temaet var jo perfekt for meg akkurat nå:)

Elisabeth: Lekestua vår er fra Maxbo.

Ingrid: Sabeltann-utsyret jeg brukte til Ferdinands bursdag er fra Søstrene Grene, og noe er også kjøpt i lekebutikker og hos bokhandel, jeg er alltid ute i veldig god tid;) Tror kanskje Panduro har noe også!

Mayka: Hylla på rommet til Augusta er gammel og norskprodusert, jeg har funnet den hos pappa skrotnisse. Håper du finner noe liknende!

Lotte: Når jeg lager jordbærsyltetøy renser jeg bærene og deler dem i biter, putter dem sammen med sukker (etter behov) i Kenwood'en og rører sammen:) Vi liker det ganske tynt. Så heller jeg dem på glass, og fryser med det samme. De holder ikke så lenge i kjøleskap siden det ikke er konserveringsmidler i, men så smaker det helt naturlig, og det blir spist opp fort uansett;) Ripssaft har jeg skrevet litt om her, og jeg kan godt skrive mer når jeg snart skal safte igjen!



Som sagt, fortsett å spørre hvis dere ikke får svar, og TUSEN TAKK til dere som skriver så fine ord til meg! Bloggen min er til pga dere!



ha en fin kveld!


her blir det godis, film og hageplanlegging;)

12 kommentarer:

Bettum Villa sa...

De bokstavsjablongene ønsker jeg meg også.. kjempe flotte!!

Ønsker deg en god sommer.

Klem Madelén

Anne Mai sa...

Gratulere med storhandelen, sinkhusa har jeg også suglet etter en stund, men jeg har ikke fått meg noen enda.
å di sjamblongene kan du jo bruke til så masse :)

Tante Hilde sa...

Hallo min venn.. sååå fine zinkhus du har fått tak i. Jammen tar det tid med hagearbeid, men utrolig gøy. Det blomstrer kjempefint hos deg tross regn og vind. Ha en god helg. Vi snakkes... Klem fra tante

mymlen og my sa...

Du har noen helt fantastiske bilder. Jeg ønsker meg også Zink hus, det blir vel en råd med det.
Hilsen Mymlen og My

-Anette sa...

Hei!!
En hilsen i fra gale meg..den siste uka nå har jeg klart å lese igjennom HELE bloggen din, slå den a ;) Har ikke lest alt men bladd meg igjennom og sett på alle bildene. Du har en kjempefin blogg, og så mange fine ting, og fint hus :) Jeg blir Kjempe inspirert til min samboers store fortvilelse ;)Siste anskaffelse er stor "trådsnelle" til som må males og bli til bord på gjesteværelse.

Kommer til å fortsette å følge bloggen din! Goood sommer til deg og dine :)

-Anette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine ting du har fått i posten☺
Dei bokstav sjablongane må eg nok kjøpe meg eg og, har sett på dei leeenge☺
Sinkhus har eg to av og dei er supersøte☺

Fine hagebilder☺
Kjøpt meg slike KID potter eg og☺ Men det var lenge før salget...☺

God helg☺

Klem M♥

Mona Christin sa...

Det er iallefall fint at du kom tilbake etter bloggpausen din i våres.

Du inspirerer til så mye. Vindusvask, lekestueoppussing, pynting med blomster osv osv.

Tusen takk.

Mona C

RoseSommer sa...

Du er en koselig dame å besøke i innleggene dine. Takk for at du deler med oss.
Håper film og godteri smakte :-)

Drømme Hjemme sa...

Å så heldig du er som har kjøpt deg sånne sjablonger, ønsker meg også sånne:)
Du har en så koselig å inspirerende blogg at jeg venter og venter på innlegg fra deg. Du har virkelig øyet for detaljer, alt fra barnerommene, bursdager, lekestue, hage, interiør ja alt :)
Og du virker som utrolig koselig person og en fantstisk mor.
Ha en utrolig fin helg.
Gleder meg til å se åssen hagen din blir.
Klem fra Linn

Hanne Mette sa...

Så fine ting du har kjøpt! Moro å få ting man har ønsket seg lenge. Og den hagen din ser så utrolig koselig ut. Jeg blir inspirert til å ut å stelle hver gang su viser bilder.:)
Ha en koselig lørdagskveld. Klem fra Hanne Mette

Ellemell sa...

kjempefine bokstaver!

må nok bestille sånne jeg også:)

følger bloggen din hver dag! den er nydelig:)
klem ellemell

Kristine sa...

Sinkhuset var nydelig! Er spent på hva du skal bruke bokstavene til!