onsdag 16. juni 2010

Spennende besøk!


I dag har jeg vært så heldig å ha besøk av to fantastiske jenter, en fotograf og en journalist som har laget interiørreportasje fra huset vårt! Så da skjønner dere nok hvorfor jeg har hatt det litt travelt i det siste:) Så nå blir det spennende å se om, og evt hvor, det kommer på trykk, jentene jobber frilans.

             




Jeg vil takke dere som har gitt meg awarder og utfordringer, jeg takker her denne gang, for det tar så lang tid å ble gjennom tidligere kommentarer for å finne tilbake til dere! Men tusen takk skal dere ha, jeg skal se om jeg ikke finner 7 ting å skrive om meg selv etterhvert, som jeg vet den ene utfordringen går ut på!



Her skal bena heves høyt!



ha en flott onsdagskveld!

23 kommentarer:

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy!! Lekre bilder du viser. Den leksehytta er jo bare helt nydelig ♥

Her er det en stk bestefar fra Langesund som lager hytte til eldstemor :) Han lager den hjemme hos seg og frakter den hit.. Den blir så stor at det går an å overnatte! Gleder meg til å innrede og lage en skikkelig prinsesse "hule"


Ha en nydelig kveld med beina høyt hevet ♥

Klem fra Janne

Anonym sa...

Hei!!!! Du tar så utrolig flotte bilder, klare, nydelige motiver og veldig inspirerende. Koser meg med din blogg, så tusen takk for titten. Dine barn er også så nydelig, har selv seks små nydelige barnebarn og vet hvor mye kos det er og på din blogg lyser det glede fra barneansikter. Kommer innom igjen. Lykke til med bildene som er blitt tatt av dit hjem. Ha en god og fin kveld. Hilsen god gammel årgang. Grete.

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Å så gøy da!! Ordentlig spennende!
Må bare si at den lekestua deres ble aldeles nydelig. Så utrolig flink du er Silje! WoW!

ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Tante Hilde sa...

Skjønner godt at du skal sitte med beina høyt ikveld.Jeg puster lettet ut på dine vegne. Mange fine bilder. Blir spennende å følge med dette videre.Klem fra tante

Linn sa...

Herlighet så nydelig servise!!! Hvor mange forskjellige serviser har du egentlig?:)
Utrolig flotte bilder på din blogg:)

Kristine sa...

Så artig at de ville lage reportasje om huset ditt! Du må oppdatere når det kommer på trykk.

Nydelige fristende bilder♥

ennah sa...

Åij, så artig:) spennende å se hvor du dukker opp. Gi oss et lite pip når du vet hvor det kommer da:):)

Nydelige bilder som alltid, Du klarer alltid å fange setmningen i bildet selv om det er av et servise.. beundrer deg for det!!

hev beina høyt og len deg tilbake og kos deg!!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så spennende! :-))
Det kommer nok på trykk og da må du dele det med oss.

Ha en flott kveld!
Klem J

Audhild sa...

Oi,så spennende med interiør reportasje da!!! Og nydelige bilder som alltid hos deg!
Du er så flink!!

ps.giveaway inne hos meg!

jordbærpiken sa...

Å, så gøy, Silje! Nydelige bilder! Håper å få se hjemmet ditt på trykk. Det hadde vært moro. Ha en god natt!

Living LaVida sa...

Så artigt da! Blir spennende å se hvor reportasjen eventuelt dukker opp! Skal følge med :)
Ha en fin kveld!

RoseSommer sa...

Riktignok har du mange følgere, men flere enn oss burde å få se de vakre bildene dine.
Jeg sendte email til Allers for en stund siden og oppfordret dem til å sjekke bloggen din, men jeg har ikke engang fått et svar, så FLOTT at noen allerede har kapret deg! Skal bli moro å se hvor du blir publisert.

Blåveispiken sa...

Så spennende!!! Lekre bilder ;o) Ha en fin kveld! Klemmer

Har en drøm... sa...

Så artig! Og så flotte bilder ♥
Du gir vel et hint når du finner ut av om og hvor det kommer?

Klem Line

Anns draum sa...

Åååå så spennande!! Så klart må din koslege heim visast på trykk. Ditt hus har sjel og varme og heilt klart personelg:) Og den nye dukkestua... ja kan kan man seie: Alle små og store jenters draum:)))

Klem fra Ann

Jijji sa...

Så spennende! Blir gøy å se når det kommer på trykk:)
Ellers må det jo være en fryd å være gjest hos deg med den oppvartningen:)
Nydelige bilder som vanlig:)

Ha en herlig ukeslutt!

Klem fra Jijji

Ingrid sa...

Så artig med reportasje da! :) Veldig fint med masse rosa hos deg nå!!

Tove `blogg verden sa...

Jeg har og gitt utfordringen videre til deg ; )
Sikkert den samme du har fått fra før!

Nydelige bilder!! Spennende!!
Ha en god natt
klem Tove

Fru Rosa sa...

Wow dette blir spennende:)) Så fine bilder du viser:))

Jeg haar en give away på bloggen min og du er hjertlig velkommen å melde deg på:))

Stor klem fra AnnElin

det hvite hjerte sa...

Så fantastisk gøy
gleder meg til fortsettelsen ...!

klem til deg

Vigdis sa...

Så artig med journalister på besøk :)
Og så koselig bord du har dekket!

Drømme verden min! sa...

Så spennende da! Kan tenke meg det har vært mye styr med å ordne, fikse og pynte:)

Hatt en travel periode selv med hussalg, men nå kan vi endelig senke skuldrene.

Du viser så utrolig masse flotte, fargerike og levende bilder<3

Ser at ungene har fått et lekeheaven, nydelig og gjennomført du har gjort det!

Klem fra Margit

Ineke van den Akker sa...

My favorite colour!