lørdag 5. juni 2010

Sommerlykke....


...å få besøk av gode venner til grillfest en varm kveld i juni...




...å kunne dekke et bord med nydelige, duftende syriner!




...at det er lyst til klokka er nesten 23, og mange varmegrader....




....jordbær, som smaker nesten like godt som de norske, men bare nesten!



Lykke er også å kunne tilbringe en hel dag med familien! I dag skal ungene og jeg møte mormoren min til lunsj, mens mannen min skal på sykkelritt. I ettermiddag kommer svigermor og svigerinna mi på besøk, de er alltid så flinke til å hjelpe til med ungene!



ha en fin lørdag du også!

17 kommentarer:

Guttemamma sa...

Høres ut som en herlig dag foran dere,Silje!! Vi dro på båttur i går, kjørte til en øy som heter Furuholmen og var der i mange timer. Ungene fisket krabber og vasset, vi grillet og spiste jordbær..denne tiden er bare fantastisk!!
Ha en fin lørdag!!
klem♥

My home is my Castle - by Kari sa...

Såå herlige bilder !!!
Du har det så flott !!

ha en fin dag
Klem,Kari

Jijji sa...

Så koselige bilder! Høres ut som en bra dag:)
Nydelig bord du har dekket. Jeg elsker syriner; de lukter jo bare sååå godt:)
Kos dere masse!

Klem fra Jijji

Tove sa...

Den som hadde hatt ei syrinbusk i hagen.... Nydelege bileter du viser!!!

Emmas Verden sa...

..kjenner lukten av syriner helt hit Silje ;))
så lekkert du har dekket på..

det er så deilig når sola og sommer`n er her..nyt det og kos dere :)
klem til deg..
Anne♥♥♥

Fjordheim sa...

En riktig god dag til deg.
Kos deg masse :)

Familien Furu sa...

For et nydelig dekket bord - syriner er jo så vakkert :)

Ønsker deg en god helg :)
Klem klem

Hvit Villa sa...

Så herlige bilder! Syriner er så flotte og lukter så godt og sommerlig!

Hvit Villa sa...

Så herlige bilder! Syriner er så flotte og lukter så godt og sommerlig!

Ghislaine sa...

So bautiful your house! Greetings

Kort og Søm sa...

Så fint med syriner til pynt på bordet, og jordbærene så deilige ut... :O)

Humlen sa...

Hei, jeg prøver igjen!

Flott blogg!

Jeg må få spørre hvilken farge du har på jenta sitt rom og i stuen, jeg leter etter farger til vårt nye hus og denne var MIDT i blinken!

Blir veldig glad om du svarer!!!

silje-sin sa...

Hei Humlen! Håper du ser svaret her, får ikke til å svare på bloggen din. Fargen heter benhvit, vi har det i alle rom, bortsett fra soverommet. Vi er veldig fornøyde med den! Klem fra silje.

Nicco sa...

Hei !

Så lekekrt bord, nydelige farger!
Her har ikke syrinen kommet ut i blomst ennå, men jeg gleder meg jeg skal dekke med det!
Har jo masse forskejllige blomster her i hagen, og det er utrolig kjekt og greit å ta inn rett fra hagen!
Ha en fin kveld...

Nicco

jordbærpiken sa...

Åååå, syriner er så fint! OGså lukter det helt herlig. De jordbæra så gode ut! Kos dere med resten av helga. klem!

Hanne Mette sa...

Så fiiiiiint bord! Du er så flink med detaljene og det er lett å se at det er koselig å være gjest hos deg.
Håper vi får mange sånne fine varme sommerkvelder fremover.
Her er det klesvask og klesvask og klesvask som står på programmet i kveld etter en uke på ferie. Ikke så moro, men det er godt å bli ferdig med.
Klem Hanne Mette

Tante HILDE sa...

Høres ut som en god helg.Nydelig dekket bord.Dette har vært en flott helg.Ha en fin uke. Mye som skjer. Klem fra tante