tirsdag 8. juni 2010

Siste nytt fra lekestua!



Lekestua er så godt som ferdig, det gjenstår bare bittelitt maling. Planen var å innrede i dag, men så kom regnet... Da fikk det store huset litt oppmerksomhet i stedet, og det var på høy tid! Forhåpentligvis kan vi begynne å fylle lekestua i kveld eller i morgen!



Men det er ihvertfall klart for bakst i lekestua! Verdens fineste bakesett kommer fra Le Toy Van, og er i tre! Mor og barn jubler like høyt:) Se alle de fine detaljene:

 



Muffinsene kan "demonteres" så man kan variere fargene! Rullekaka har borrelås, og kan skjæres opp med kakekniven. Et lite forkle følger også med...



Nå må jeg begynne på middagen!



ha en herlig dag!




Jeg fikk noen spørsmål om hvor kjelesettet jeg viste i går er kjøpt. Det er kjøpt i en lokal leke- og hobbybutikk, og jeg tror merket er tysk, men husker ikke hva det heter!

30 kommentarer:

Berit sa...

Ja her blir det kakefest. De lekene var så fine at jeg nesten fikk vann i munnen.
Lykke til med innredningen både til mor og barn.
Klem Berit

Blickwinkel sa...

what a sweet children's play house!
I like it so well!
I wish you lots of sunshine and happy hours to play in it, cook, and bake ;o)
Have a nice day!
Klem
Esther

HusmorDronninga sa...

For noen herlige detaljer ja!
Gleder meg til snuppa mi blir så stor at jeg kan lage lekehus til henne også.. Det blir så stas!
Like mye stas for mor som for datter :)

Ha en fin uke videre!
Klem fra
Kjersti

Sissel sa...

Superfin lekestue! Tenker det var litt av en jobb å male den! Når jeg ser bildene dine lengter jeg virkelig etter egen hage! Nå har vi ikke balkong engang! Men Botanisk hage er 1 minutt unna,og den er ikke så verst den heller;)
Koselig bakesett:) Har sett en stekeovn fra samme merke, og den kommer jeg nok å anskaffe til min egen lille gutt etterhvert!
Som alltid koselig å kikke innom bloggen din, Silje!
Klem Sissel

jarle sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege fra Ditt og Datt sa...

Såå koselig lekestue da :) og så koselige ting å innrede med! Her blir det nok kakebaking hele dagen :)

Ha en fin dag!
klem Hege

Silje sin blogg sa...

For en utrolig koselig lekestue! Jeg fikk lyst til å komme å leke i den med alle de fine lekene som skal inn i den når den blir ferdig!
imponerende søt var den;)

Renate sa...

Her er det ikke mye som er overlatt til tilfeldighetene!
Alt ser flott ut:-)
Det må være kjempe gøy å ha slike "hobby" prosjekter!

Silje sa...

Kjempesøt lekehytte! Kan tenke meg at det blir mye kos her ja :)

Ha en fin kveld!

RoseSommer sa...

Er det mulig!!?? FINNES slike ting???!
Fantastisk fine ting. Takk for at du viste oss. Gleder meg til flere bilder fra innredningen.

Romantikk-takk. sa...

Så flott dukkestua ble,nydelig den rødfargen. Så heldige de 2 små er. Gleder meg til å se innredningen. :)) Ha en skjønn dag.

Anonym sa...

Hei, kjempekoselig lekehytte og kjelesettet i innlegget igår var jo kjempesøtt. Kan eg spør om kor du har kjøpt dei røde blomsterpottene med kvite prikker? Gler meg til å sjå korleis hytta blir innredet. Eg holder på å innrede lekehytta til minste-jenta. Kjempekjekt arbeid:-)

Fjordheim sa...

JA dette kommer til åbli ei flott lekestue. Kan tenke meg ungene kommer til å kose seg masse der.
Ha en flott kveld :)

silje-sin sa...

Til anonym: Bøttesettet er kjøpt på Coop Obs bygg! Håper du ser svaret her:) Klem fra silje.

Bomull sa...

Nydelig lekestue, helt PERFEKT!
Gjennomført!! Gud så øyst jeg har og komme igang med en lekestue til mine små. Flotte bilder :)

Familien Furu sa...

Så utrolig koselig! Dette var noe annet enn den lekestuen jeg hadde da jeg var liten :)
Nydelige bilder!!

Ønsker deg en herlig tirsdag`s kveld :)
Klem klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg gleder meg som ein liten unge til jenta mi er stor nok til leikestove og sånne søte leiker som du viser her!!:) Broren min har allereie lovt å bygge likestova!;)
Ha ein nydeleg kveld!
Klem:)

Har en drøm... sa...

Så herlig det lille huset er ♥
Og så utrolig masse flotte treleker! Slike fantes ikke da mine var små tror jeg, her gikk det i plastikk:)

Klem LIne

Tante Hilde sa...

Imponerende, Kjempekoselig. Mange fine detaljer.Gleder meg til å se den.. Klem fra tante

Frihet-Natalie sa...

Så fin!!! Både lekehuset og bake utstyr.

Hagen deres er flott!!
ha en god kveld.

Unni sa...

Så flott bakesett.. Den nettsia må i sjekke ut:)
Ser ut som en superkoselig lekestue.

Beate i Husets Hjerte sa...

Helt fantastisk nydelig..vi skal få oss lekehus og nå. Gutta var klare på at det skulle være butikk der inne og den ideen jobber jeg med nå. Kan bli veldig kult det og. Ha en fin kveld.

fru Dyregod sa...

For en nydelig lekestue! Og kjøkkensakene var fantastisk fine. Heldige de som skal leke der!

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så herlig det ble, nydelig liten stue! :-)) Takk for masse inspirasjon, vi skal kjøpe liten hytte til Thea å ha i hagen etterhvert vi også! :-)

Håper du får en fin dag i morgen, uten regn!

Klem J

En kopp med te sa...

Ser kjempekoselig ut!
Gårsdagens kjelesett var bare herlig, det samme med bakesettet.
Ønsker deg en fortsatt fin uke!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhh så fint det blir! En drøm for store og små, fnis!

Ha en strålende dag.
Klem

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Så flott lekestue! Lekre detaljer med det røde med hvite prikker:-)Vi har også akkurat kjøpt, men den ligger fremdeles flatpakket i garasjen.. :-D Den ser veldig lik ut som deres, er den kjøpt på Maxbo?
Gleder meg skikkelig til å begynne å ordne (mon tro om mor nesten gleder seg mer enn unga...), mannen må bare gjøre litt grundig forarbeide først. (ingeniør til fingerspissene, her er det snakk om linjal og kalkulator m.m for å få ting riktig! :-D)
Gleder meg til å se fortsettelsen på arbeidet:-)
Lykke til!

Susanna sa...

For en flott lekestue ungene får. Jeg synes bake lekene var helt fantastiske, og da jeg var inne på tin-tof i dag fant jeg masse flotte leker i tre. Kanskje toasteren du finner via denne linken hadde passet? http://www.tin-tof.com/index.php?nr=90&idkategori=59&prodkategori=67 i hvert fall masse flotte leker jeg tror min nevø skal få noen av til bursdagen.

Kamila sa...

Piekne zabawki !!!

Anonym sa...

Hello! I've been following your website for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Austin Texas! Just wanted to tell you keep up the fantastic job!

Also visit my webpage - heart rate monitors