fredag 18. juni 2010

Rosa sukkerspinn...


...og rust i skjønn forening!

Jeg liker godt at det er kontraster i et hjem. Vi har en salig blanding, av nye hvite møbler, malte og umalte gamle furumøbler og brun skinnsofa. Sofaen vil jeg bytte ut på sikt, men den er praktisk (og god!) og passer fint til de brune rammene på stueveggen.

 


Peonene ser ut som rosa sukkerspinn. De er dessverre ikke fra egen hage, som noen spurte om, men fra Plantasjen, hvor det kostet 99 kr for 10 stk denne uka. Jeg kjøpte 20, og nyter den vakre blomstringen!

 

Nå lager mannen min taco til oss, og så er det visst en spennende fotballkamp i kveld. Det betyr interiørblader og blogging for meg!





ha en koselig fredagskveld!

14 kommentarer:

aase sa...

Herlig Silje!! Er så glad vi er fler som ikke MÅ male alt og kan ha vår brune gode sofa en stund til, jeg planlegger å ha vår lenge....

Idag er jeg usikker om det er sommer eller høst altså, fysj så kaldt!!

Ønsker dere en flott helg der øst!!

Hulda sa...

Kjempekoselig hos dere, Silje. Falt for salongbordet. Så rustikt og lekkert. De peonene var skjønne. Så de hadde her også, på Plantasjen. Jeg kjøpte en på Rema som jeg har planta ut. Håper den får mange blomster. :) Kos dere med taco, vi har nettopp spist det her også. Fast fredagsmat. :) Bildene dine er skjønne!

Husmora sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg Silje. :-) Det var koselig :-)

Jeg liker bloggen din veldig godt også. Elsker de gode blomsterbildene dine, -blir alltid så glad av dem! :-))
God helg til deg også! :-)

Anns draum sa...

Så flotte blomster:) Sånn har vi det hos oss i kveld og:) Gutane ser fotball, mens eg bloggar:))

Klem frå Ann

hjertero.com sa...

Peoner er blant de vakreste blomstene som finnes!

Liker, som Hulda, salongbordet ditt! Veldig koselig!

Silje :)

Pitteliten sa...

Nydelege bilder som alltid! Og fantastisk fine blomar. Fredagskvelder er fantastiske:)

Honeybumps sa...

Heia!

Fantastiske bilder. Jeg liker veldig godt at ikke alt er hvitt, syns det kan bli litt kjedelig. Du har det akkuratt som jeg ville hatt det:)

God helg fra oss i nord:)

Trinola sa...

Hei ! Her var det skikkelig koselig helgestemning ;O)
--Peoner er en av mine favoritter i hagen her ---- NYDELIG ---------
--GOD HELG --------

Hildegunn sa...

ÅÅÅ god fredagskveld til deg og !!
Likte så godt den tallerkenhyllen din,jeg har make men foreløpig er den full i barnebøker fra gamle huset vårt.
Du er så flink med å dekorere !

Min Lille Drøm sa...

Nydelige bilder fra en skjønn stue Silje;)
Ha en fin helg kjære venn..
Klem

yesheimen sa...

Så utrolig vakkert ett hjem du har. Fantastsik blanding av nytt og gammelt i skjønn harmoni. Peoner er noen av de vakreste blomsterne som finnes.
Nyt helgen.
Klem Ann<3

Anonym sa...

Silje♥
Du har det så fiiint i hver en krok..!!
Kunne du ha laget et innlegg en gang om Telemark,og området der du bor? hadde vært kjempeinteressant!
Linnea;o)

Rosabella sa...

beautiful ... so beautiful ♥

Trine sa...

Så utrolig nydelig den lille, grå hyllen var, Silje! Kan jeg få spørre om hvor du har kjøpt den? :-) Dere har et utrolig flott hjem, skjønne unger og bloggen din er jo såå fin! Må innom å sjekke hver dag, i håp om at du har skrevet et nytt innlegg ;-)

Kos dere masse idag med baking og prinsessebryllup! ;-)

Klem fra Trine