torsdag 24. juni 2010

Nytt skatoll på barnerommet




Ferdinand har fått et skatoll på rommet sitt, og det er stor stas! Jeg har arvet det etter min elskede bestefar, og det er et koselig minne etter han. Vi begynte å male det hvitt for en stund siden, og Ferdinand har lurt veldig på når det skulle bli ferdig!

Nå om dagen er det mest utelek det går i, men tror det vil bli flittig brukt til tegning, perling og annen lek når høsten kommer. I skapet under har traktorer og annet kjøretøy fått plass.



ha en fin torsdag du som besøker bloggen min!

24 kommentarer:

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Skatoll er så fint, denne var kjempefin ! :) Nydelige bilder du viser. ♥

Ønsker deg en fin og solfylt torsdag ! ☼

Klem Anette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefint☺
Og so fint å tenke på at det er arva frå bestefar♥
Har fått tak ei slikt til prinsessa mi og, blir nok leksepult til høsten☺ Har ikkje fått malt det enno, men det blir nok kjempefint til ho når den tid kjem!☺

Håpe du får ein fin torsdag☺

Klem M♥

Guttemamma sa...

Et flott møbel og ekstra hyggelig når det er arv etter en kjær bestefar/oldefar...
Ha en flott dag♥
klem

Guttemamma sa...

Et flott møbel og ekstra hyggelig når det er arv etter en kjær bestefar/oldefar...
Ha en flott dag♥
klem

sandra sa...

Kjempefint:) kjekt med arvegods!!!

Hege sa...

Det var kjempefint - og ekstra hyggelig når du har fått det fra noen du er glad i :-)
Ha en fin dag,
klem Hege.

Hanne Mette sa...

Det var helt nydelig. Og ekstra fint blir det når det kommer fra noen man er glad i. ♥ Blir moro å sitter der å pusle med ting tenker jeg.
Ha en fin dag Silje! klem fra Hanne Mette

Anonym sa...

Kjempe fint skatoll!
Elsker bloggen din! Er innom hver dag:) Du er en stor inspirasjon, og det er så mye lettere og gå igang med husarbeid etter et besøk her :)Nydelig hus og unger!

Jannes lille sted sa...

åå, så fint! Rett og slett nydelig.
Tenker det er stor stas.

Ha en flott dag
Klem Janne Merethe

Tante Hilde sa...

Det blei jo kjempefint Silje. Koselig å se det i bruk igjen... Snart helg. God helg til dere

Hverdagsglimt sa...

Nydelig skatoll:)var veldig koslig på Ferdinand sitt rom:)Ha en flott torsdag
klem linda:)

Tina sa...

Så fint! Det er noe helt spesielt med ting man arver av de man er glad i :)

Hvor er bokstav/tall-klossene fra? De kunne jeg tenkt meg selv.

Karin sa...

Hei,elsker å se bildene dine,å spesielt fra barnerommene.De er så gjennomtenkt å koselige.Jeg blir nesten misunnelig,skulle ønske jeg hadde så fint rom da jeg vokste opp. Men en var jo kjempefornøyd den gangen. Så koslig ha sånne ting man arver... veldig koslig er det. Ha en flott uke videre. Klem fra meg

Dagrun sa...

hmm.. nysgjerrige Dagrun slår til igjen. De klossene dine/Ferdinands var veldig fine. De kan vel umulig være lekt med, for hos oss har vi noen søte muldvarpenklosser som er halveis oppspist..
Et lite tips om mulig innkjøp?
Skal forresten innom og se etter kjøkkenutstyr på lørdag:) Blir vel knagd i stykker det, som alt annet.. Hehe.. hva skal man vel med hund, når man har barn..
Snakkes!
Love:)

Jijji sa...

Så fint skatoll! Vanligvis tenker jeg ikke sånne møbler på barnerommet, men det ble jo kjempefint! Og ekstra koselig med minner etter en bestefar.

Ha en fortsatt god torsdag!

Klem fra Jijji

Fru N sa...

Å, dere har så mange fine ting! Flott gutterom:)

hviit sa...

Kjemenydelig! Gøy å bruke gamle møbler som betyr noe. Noen lurer på hvor bokstavklossene er fra... jeg kommer til å selge dem i webshoppen min; www.hviit.no om ikke lenge. Venter på første levering, som er rett rundt hjørnet, så de er ikke lagt ut ennå.

Ha en nydelig kveld!

Skattejeger`n sa...

nydelig skatoll :) kjekt å arve :)
muffinsene på headeren din fristet også noe veldig :D

Ida sa...

Så fin den var:)

Grete sa...

Hei, Silje! Etter å ha vært på hytta noen dager er det hyggelig å besøke din blogg igjen. Altid flotte delikate bilder, koselig skrevet og inspirerende på alle måter. Gleder meg til å se hva du gjør med dukkemøblene, gjør det varsomt! Lykke til og god kveld videre.

Siljes Hobbyrom sa...

Kjempefint! Er så mange fine skatoll rundt :)

Ønsker deg en fin torsdagskveld!
Klem Silje

Snedig Snelle sa...

Så gøy med et sånnt arvemøbel! Kjempefint! Likte og veldig godt dei søte treklossane.. Kor har du fått tak i dei? :-)
Ønske deg ei fin helg!

RETRO-fabulous sa...

I love all the white in the room. It really sets off all the bright colors of the toys. What a fun room!!

Anonym sa...

hei..har akkurat fått et skatoll selv som jeg vil male hvit. Hvilken type maling brukte du? Olje? Vannbasert? Glans? Det var virkelig flott! :-)