torsdag 3. juni 2010

Noen ganger...


...finner man ting der man minst venter det!


For et par dager siden var jeg på ærendrunde, skulle kjøpe maling, skruer og sånne kjedelige ting:) Byggvarebutikker er ikke en favoritt hos meg, men i et hjørne på Coop Obs Bygg sto dette søte bøttesettet i zink og lyste mot meg! Det var kun ett sett igjen, og det passer perfekt til lekestua!




Et bilde av huset vårt tatt i ettermiddag, da Augusta og jeg slumret (I wish...) på et teppe i hagen. Huset trenger et lag maling, man blir visst aldri arbeidsledig:)

Lekestua begynner å bli ferdig. Veggene inne er malt tre ganger, taket to, og nå skal jeg male et strøk på gulvet (klokka er snart 22, gjeeesp...). Utvendig mangler det et strøk med det hvite og et med rødt. Gleder meg til å innrede, så motivasjonen er fortsatt stor!



I morgen skal ungene og jeg på dyregård med gode venner, det gleder vi oss til!



nyt torsdagskvelden!

15 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg dåke har det☺
Og dei bøttene var supersøte☺

Klem M♥

Miriam sa...

Ja, det bøttesettet var utrolig delikat og sommerlig! Fantastisk. Kunne jo tilogmed minne litt om GreenGate. Den lekestua blir flott altså. Kan tenke meg dine to små gleder seg veldig til å flytte inn. God malingsøkt, Silje!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselig lekestue! De bøttene passer jo perfekt!

Klem

Frihet-Natalie sa...

Så fine bøtter!! Lekehuset blir fint, gleder meg til å se det ferdig innredet.
Ha en fin malekveld!!

Marianne sa...

Så flotte sinkbøtter, de kunne jeg også ha tenkt meg. Lekestua blir fin, gleder meg til å følge med på innredning og innflytningen :)

ennah sa...

Å herlige små sinkbøtter.
De er jo som skapt for den lille lekestua:) Gleder meg veldig til å følge med videre på prosjektet;)
Takk for all innspirasjon, bildene dine er alltid så stemningsfulle og fine.

RoseSommer sa...

Som alltid flotte bilder, og jeg lurer på om jeg kan spraymale sinkbøttene mine med rød spray (som jeg har) og så male hvite prikker på (som jeg ikke har).
Får jeg noen timer til overs (in-your-dreams) så skal jeg prøve.
Snart helg! Kos dere i lekestua.

Margrethes hus og hage sa...

Så søte bøtter :)
Og nei, man blir nok aldri arbeidsledig når man har hus, men koselig å ordne med sitt eget også, da :)

Hilsen Margrethe

Silje/blee sa...

Hei : )) Har fulgt bloggen din over ei stund nå, men aldri kommentert (tror jeg). Du tar så utrolig mange flotte bilder, og hjemmet ditt virker hærlig!
Så vil jeg tipse deg om et lite brett og ei lita mugge på Kremmerhuset :-D Disse er røde med hvite prikker lik sinkbøttene, og koster kun 29kr hver. Forleden dag var det ei som kjøpte dette av meg, og hun skulle faktisk ha det til barnas lekestue :-D

Grete sa...

Hei Silje. Er ofte innom bloggen din. Har lagt inn kommentar tidligere, men skriver igjen hvor flott jeg synes din blogg er. Du tar utrolig flotte bilder, oppsettet er super flott og tekstene dine er altid så hyggelige. Stikker innom igjen for å følge med. Klem

Har en drøm... sa...

Å, de bøttene var nydelige ♥
Så flink du er med dukkehuset, du er jammen meg effektiv:)
Gleder meg så masse til og se det helt ferdig, med styling og det hele:)

God Natt!

Klem Line

milla sa...

Nydelig sommerlig bøttesett !! På jysk har dei røde tepper med kvite prikker, kjøpte to nå tidligere i vår. Flott med rødt hus vi hadde det før, men nå valgte vi kvitt da det er mindre vedlikehold med, falmer ikkje. Ha ei flott helg !! Klem

lovecountrychabbychicstyle sa...

åh så fin dukkestue:)) er den fra maxbo? ligner veldig på den vi skal ha til Linnea neste vår:) Gleder meg til å se innvendig etterhvert!! samler inspirasjon:)

ønsker deg en god helg!!!

klem fra Lillan:O))

Humlen sa...

Hei!

For en flott blogg!

Jeg må få spørre hvilken farge du har på jenta sitt rom og i stuen, jeg leter etter farger til vårt nye hus og denne var MIDT i blinken!

Blir veldig glad om du svarer!!!

Hilsen Line

melina sa...

snygg blogg :)
har just nu frågestund hos mig, om du har något fråga - vad som helst så är det bara att fråga ;) svarar på allt mellan allt och ingenting.